♥2 små gull♥ Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Psykisk nedbrutt og rusproblemer. Skjønner henne godt jeg, hadde blitt rimelig gal selv av å bli forfulgt døgnet rundt! Kan ikke gå på butikken engang uten at noen er der og tar bilde...
Fire småtroll Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Er så glad jeg slipper å være kjendis jeg! Lykke kommer nok ikke med penger nei....
Gjest Pusikatt Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Egentlig ingenting. Bare media, og Federline med sine som sørger for at hun ikke kan gjøre noenting uten at det skal forfølges, analyseres og hundses. Det kan bli litt for mye for enhver småbarnsmor det.
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Enhver småbarnsmor som tar narko? Som drar ut og fester fem dager i uka når barnet er under en måned? Jeg tror hun har ett sammenbrudd av dimensjoner, samtidig som jeg tror hun ikke eier modenhet nok til morsrollen. Stakkars jenta hadde vel ikke en sjanse i havet med de foreldrene og managerne, men det er begrenset hvor lang tid du kan bruke det som unnskyldning. Hun burde holdt seg på avvenning. Vært en mamma, og hvis hun ikke klarer det så burde hun slutte å kreve ungene når hun ruser seg mens hun har de.
TurangaLeela Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Enig, marikanari. Jeg begynner å synes synd på henne, og ikke minst barna hennes. Hun har to nydelige gutter som ikke forkjener dette sirkuset. Begynner å bli kvalm av hele kjendis-greiene, hollywood og paparatzi.
Gjest Pusikatt Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Poenget mitt var nettopp det du skriver. jeg tror ikke på at hun tar narko og fester fem ganger i uken. Det er media som har fått alle til å tro dette, og det blirvel for mye for enhver detder.
snurkle Skrevet 5. januar 2008 #8 Skrevet 5. januar 2008 Det meste! Hadde nesten vært underholdende om ikke det var så tragisk...
Stratos med 3 barn Skrevet 5. januar 2008 #9 Skrevet 5. januar 2008 Hun har gått fra vettet, noe jeg å hadde gjort om jeg hadde mista unga mine. Men det er sef en forhistorie før hun mistet den også, men den kjenner jeg ikke så mye til gitt.
Mom2Two Skrevet 5. januar 2008 #10 Skrevet 5. januar 2008 Jeg må si jeg blir kvalm jeg, når jeg ser hvordan fotografer kan opptre. Hvis dere så innslaget fra nyhetene, så dere hvordan pressefotografene hindret ambulansen i å ta seg frem. Hva om det hadde vært mer alvorlig? Det er helt sykt hvordan en "good story" går foran medmenneskelighet og andre kvaliteter disse paparazzifotografene ikke har fått med seg i sin oppdragelse. For å være helt ærlig, synes jeg oppriktig synd på jenta. Hun har det tydeligvis ikke godt, og får nok heller ikke den hjelpen hun trenger. Stakkar jente. Alle er ute etter henne. Ikke rart det flyter ut. Skulle ønske noen kunne hjelpe henne på beina igjen.
LizzyG Skrevet 5. januar 2008 #11 Skrevet 5. januar 2008 Jeg hadde ikke orka å hatt folk som hadde fulgt etter meg 24/7 og kommenterte og diskuterte absolutt alt det jeg gjorde. Så i tillegg så får jeg 2 barn veldig tett og så blir det slutt med mannen min. Og hele verden sitter å forteller meg hvordan ting skal gjøres, så tror jeg de fleste hadde klikka litt. Jeg hadde gjort det hvertfall. Gi den jenta hjelp før hun tar livet sitt eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå