Gå til innhold

hadde termin på onsdag,og nå i dag morges

Anbefalte innlegg

Skrevet

var det masse slim mellom beina-med noen blodstriper i.. slimproppen som har gått?

den gikk i slutten av november også-men da uten blod

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, det er nok slimproppen ja :P

Så ser ut som det blir fødsel på deg de nærmeste dagene :)

Skrevet

hvor lang tid kan det ta?

vet at når den går uten blod så kan det ta flere uker,men hva med blodstriper da?

Skrevet

Har du hatt masse kynnere/ikke-så-vonde rier? Slik startet det på meg iallefall, at slimproppen gikk etter å ha vært plaget med kynnere. Bare noen timer etterpå gikk vannet, og da ble det virkelig fart på sakene!

Tipper du er i gang om noen timer. Hva føler du selv? Er du "rar" i magen, altså tarmene?

Lykke til!

Skrevet

føler meg litt rar i magen ja.. ikke noe særlig med kynnere,men det har jeg heller ikke vært plaget av tidligere. er litt redd jeg ikke skal merke når vannet går-går uten truse-i bare nattkjolen fordi det er så lite vits med truse-det kommer endel slim-så er å tørker meg nokså ofte.. føles ut som det renner litt hele tiden-iallefall når jeg reiser meg opp

Skrevet

må nevne at jeg i natt kunne få litt vondt mellom beina av og til..akuratt som at hode til babyen presset skikkelig på !?

Skrevet

Ta på deg truse og bind. Gå med det en stund. Hvis det er fostervann du lekker vil du kunne lukte det, søtlig og litt kvalmt.. Og da er ting sikkert i gang!

Skrevet

slimproppen det ja sikkert:)

tror den gikk 3 dager før jeg fikk eller no.

Skrevet

Er nok slimproppen det ja:)

Hos meg gikk den på morgenen, og utpå ettermiddagen begynte jeg med svake rier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...