Misti Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Alså jeg har en sønn på 16 måneder som for litt over en måned siden tisett rødt noen flere dager. Legen sa at dette ikke var noe farlig men at jeg burde levere inn en urinprøve, jeg gjorde dette og på legekontoret fant de ikke no og syntes ikke det var nødvendig å sende denn inn til dyrink, så kom det i igjen og denne gang med feber, jeg fikk en time hos legen å han sa det var en urinveisinnfeksjon, noe jeg ikke tror det var, de fant ingen ting når de testa urin hans for det. Men han ble satt på penselin, men 4 dager etter kom feberen igjen og jeg forlangte en ny time hos legen, denne gangen gadd legen å se bitte litt på ungen å fikk en annen penselin kur, surkling i bryst og røde øre, tok ingen crp. men han fikk en alergisk reaksjon og vi dro til legevakta, der fikk vi en alergi medisin og ingen ny penselin kur, tok 3 dager å syk igjen, så vi dro på legevakta der han fikk en ny kur. men nå dager etter at han er ferdig på penselin kur går han bare rundt å sutrer å skriker, hyler å bærer seg, vil ikke spise og soven nesten ikke om natta, hva gjøre jeg? har lest litt og sett at det er normalt å undersøke hvorfor små barn tisser så det blir rødt i bleia, er engstlig for at no er galt.
Denice Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Huff, skjønner at du blir urolig!! Hadde krevd ENDA en ny time og sagt da at om han ikke har "tid" til å sjekke ordentlig, vil du heller bytte til en annen lege. Er jo helt klart at gutten din ikke er frisk og ikke har det god. Om legekontoret ikke er forståelsesfulle på dette, ville jeg snakket med legevakten igjen. Forklar hele historien med legen som ikke vil sjekke etc og hør om de kan hjelpe. Jeg ringer heller en gang for mye enn en for lite til legevakten!! God bedring og lykke til!!
Misti Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2008 Har tenkt til å bytte lege, han jeg har duger ikke å nå gidder jeg ikke mer. men før så hadde jeg en gutt som bare var glad å smilte uansett å nå gjør han ikke annet en å sutre å skrike.
juddellihuddelli Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Du kan jo prøve et privat legesenter, jeg er veldig fornøgd med volvat. Hver gang jeg ikke føler meg godt nok behandlet hos min egen lege bruker jeg volvat. Er riktig nok dyrt men de gidder ihvertfall å jobbe for pengene. Bare forklar det du forklarte her og forlang en GRUNDIG undersøkelse denne gangen. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå