Pærefrø Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Og jeg som skulle vært hos mammaen min i dag...jeg må ut litt....men jeg tør ikke kjøre....Så nå sitter jeg her å griner igjen.... Kommer en venninne til meg i dag, men ho skulle sitte på meg meg hjem, så nå ser det dårlig ut det også..... Livet er jævlig.... Minstemann satt å så på meg i stad og spurte, mamma er du lei deg? Ja, sa jeg... og da strøyk han på meg for å trøste....men jeg griner jo bare enda mer da....
Supermamm Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Uff, får så vondt av deg. Det hadde nok vært godt for deg å få tatt deg en tur. Kan ikke venninna di kjøre da, eller er det umulig å kjøre i det hele tatt? Sender deg en klem jeg!
Mamma Mirabell Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 hvorfor griner du for det?? Er da ikke livets undergang dette?? Ta med deg barna ut å lek litt, de syns sikkert det er topp med masse snø
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 næmmen kan ikke mammaen din komme til deg da? uff.. bor du hen?
♥2 små gull♥ Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Er nok livssituasjonen hun "griner" for, nettopp blitt forlatt pga. utro mann... ligger masse innlegg om det her. Håper det skal litt mer enn litt snø til for å vippe folk av pinnen hvis man ellers har det bra
Pærefrø Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2008 Saken er at jeg orker ikke være hjemme nå..... alt har minner meg om han, mamma kan heller ikke kjøre, ho har ikke fått satt på vinterdekk på firehjulstrekken, har bare vinterdekk på den lille bilen, og det er farlig å kjøre nå....
Gjest Pusikatt Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Send litt snø til Bodø da. Dritlei av grønne plener i januar, sitter her med nytt slalomutstyr og alt, og har ikke sett et snøfnugg på mange mange uker!!
Mamma Mirabell Skrevet 5. januar 2008 #8 Skrevet 5. januar 2008 oki. Ikke så lett å vite når man ikke får mer info enn det som står her.. Uff kjipt med slike menn, da skjønner jeg.hehe, ja begynte å lure om det skulle så lite til
♥2 små gull♥ Skrevet 5. januar 2008 #10 Skrevet 5. januar 2008 Har du bussholdeplass i nærheten? Tog?
MaaneMannen Skrevet 5. januar 2008 #11 Skrevet 5. januar 2008 Kjøpte meg nye ski rett før jul, og siden har vi ikke sett snurten av snø...det er spådd 15 cm i løpet av dagen i dag. Det får pent komme, for jeg har lovet sønnen min en tur i lysløypa i morgen...
Mille** Skrevet 5. januar 2008 #12 Skrevet 5. januar 2008 Huff da! Men du, det er ikke farlig å kjøre på snø, her oppi nord kjører vi på snø 9 mnd i året (ok, litt overdrevet). ;o) Må ha vinterdekk da selvfølgelig. Tar forresten litt snø jeg også, for her har vi litt for lite syns jeg.
Pærefrø Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 5. januar 2008 skal ut å skuffe frem bilen nå.....og håper at det går bra....
Mille** Skrevet 5. januar 2008 #14 Skrevet 5. januar 2008 Kjør pent bare, og hold god avstand til bilen forran deg, så går det sikkert fint. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå