storebror og junibaby=) Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 er ganske minimal sjanse for det?? skikkelig uggen nå på morran.kvalm....og hatt skikkelig dårlig ånde noen dager.Er prøvere og vet vi traff el. er sikkert bare omgangs syken somgå,men HUFF vil IKKE ha den igjen.hadde det i høst og:(
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Har hørt om endel som har hatt mensen den første mnd når de er gravid faktisk, men som regel når de tenker etter (etter å ha fått positiv test), så har det som regel vært et eller annet "uvanlig" med den siste mensen. Altså den har vart kortere eller vært anderledes enn vanlig. Lykke til med prøvnga!
☆twinkle twinkle Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 jeg har tenkt en del på det samme..tror jeg har det slik fordi jeg håper så mye.mistet for noen mnd siden og etter det har alt bare vert surr med tr.. Dårlig ånde? Er det et tegn også? Det har jaffal mannen min;) he he
storebror og junibaby=) Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2008 og der skled kvalmen over..... Vet ikke om dårlig ånde er et tegn ,men har aldri hatt det før.Oghørt flere gravide si de har det heheh Men jeg har ikke no håp lenger så ikke derfor jeg var kvalm ihvertfall....Håpet mitt blir borte med en gang TR kommer=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå