Gjest Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 jeg pleier ikke bli kvalm av lukta uansett hvor ille det har vært men dette var helt forj*vlig!! Jeg satt å brakk meg heile veien for sambo sover jo så spørre om hjelp gikk jo ikke :s æsj, pokker den sensitiviteten :/
Tia med 2 ♀ Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Etter at jeg ble gravid igjen og sensetiv er det pappan som tar bæsjebleiene så sant han er hjemme her ja. Syntes det ville vært forferdelig for jenta mi om jeg brekker meg og kaster opp når jeg skifter på ho. Nå sliter jeg masse med kvalmen da. Er pappan som gir middag også for jeg orker ikke lukta av det heller. Er heldig da for pappan jobber kvelden og jenta mi pleier å bæsje på morran og formidagen.
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 ja,var såvidt jeg klarte å holde meg fra å ikke kaste opp .. var grusomt :s sambo her jobber natta men varierer sååå mye når hun pleier å bæsje :s Hu er snart 2 1/2 år da ...
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Vi brukte tøybleier til snulla da hun var bitteliten, men måtte slutte med det fordi det lukta mer enn engangs, og jeg tålte svært lite. Det værste er at jeg ikke har blitt kvitt kvalmen etter at jeg fødte vesla...brekker meg av bæsjen til snulla (brekker meg ikke av bæsjen til vesla, men den lukter jo ikke særlig), og av visse typer mat og lukter som jeg ikke var så sensitiv til før jeg blei gravid. Hender at jeg spyr også...virker som kroppen min nekter å innse at jeg ferdig med å være gravid!:-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå