Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 min samboer/forlovede ønsker å be alle sine fetter og kusiner til middag, rundt 20 stk med følge... Syns d hørest greit ut,men siden d er sånn "debatt" her så tenkte jeg bare å høre etter hva dere skal/har gjort ang hvem dere ber...
♥2 små gull♥ Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Hva vi ber? Vi ber mennesker... Vi har bedt foreldre, besteforeldre, søsken, fettere/kusiner på begge sider, tanter og onkler, faddere, forlovere og noen vennepar. De som er samboer/forlovet ber vi med partner, de som "bare" er kjærster ber vi alene. Blir rundt 55 stk.
Vannmann35 Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Vi har bedt foreldre, søsken, besteforeldre, nærmeste venner, alle onkler og tanter, men bare noen utvalgte fettere og kusiner. Dette fordi det bare er noen av de vi har kontakt med, enten fordi de bor på en annen kan av landet eller fordi de er 10-15 år yngre enn oss. Vi ønsket heller ikke å ha barn til stede under bryllupsfesten.
Vannmann35 Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Må også legge til at vi heller ikke ber "kjærester" - kun samboere og gifte :-)
Gjest MMJ Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Foreldre, søsken med partner + forlovere med partner. Vi blir 12 til sammen
Mamma til verdens beste barn Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 He-he, vi ber også mennesker i vårt bryllup:) Vi har bedt begges søsken og foreldre selvfølgelig. Min onkel med samboer og hans datter. Min kjæres nevøer og nieser med samboere og våre forlovere. Blir 27 totalt. I tillegg kommer mine 3 nærmeste venninnner i vielsen og mottagelse etterpå. Har ikke tatt noen hensyn til så så mange fra hver side, eller hvilket ledd i familien, kun invitert de som står oss nærmest. De vi feier jul og bursdag med rett og slett. Men når det er sagt hadde vi nok tenkt annerledes hvis vi skulle hatt ett større bryllup med venner i tillegg, da måtte vi invitert mer av familien. Søren ikke lett det der altså, uten å fornærme noen:)
pandabjørn Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 Vi ber søskene til sambo og min storebror, foreldre, tanter og onkler og jeg skal be 3 av mine kusiner (jeg har 4 stk) sambo skal bare be en fetter for han har ikke noe særlig kontakt med de andre og da synes jeg ikke det er riktig at de skal bli bedt heller... har heller ikke hilst på fetterne og kusinene til sambo, ikke han vi skal be heller
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 14. januar 2008 #9 Skrevet 14. januar 2008 Vi ber foreldre, søsken (kun mannen som har), besteforeldre (kun jeg som har) og forlovere. Blir ca 25 stk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå