Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Jeg og min kjære har et veldig åpent og greit forhold til sex og har lenge snakket om å "utvide horisonten" med å ha med en ekstra jente. Jeg har aldri hatt sex med en jente før og har derfor lyst til å prøve ut litt på egen hånd først. Men det var dette med å finne noen da;-) Siden kællen påstår han har rimelig god oversikt over hva som finnes av kontaktsider på nettet, så skal vi i kveld ta oss noen glass vin og lete litt rundt på hva som finnes.. Men er så urolig for at noen skal finne ut hvem vi er. Bor på et lite sted hvor alle vet hvem alle er, så er ikke så gira på å legge ut bilder eller gi ut for mye info heller, men dersom man ikke gjøre det, så blir det vel kanskje vanskelig å finne noen? Noen med erfaring på området?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Jegvil gjerne prøve ut jentesex..Hvor i landet bor du?Jeg har lenge fantasert om drømmen, og min samboer syns det er helt greit. Har du msn?? Kanskje vi kunne prates mer der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå