en liten+en til! Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 barnehagesekk? de har veldigfine sekker på g-sport, men matboks driver jeg og leter etter selv...
**synne** Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 ler.. sorry.. jeg leste feil i morgenørska.. jeg leste HVORFOR.. *flirer*
**synne** Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 syns det var et litt rart spm.. hehe. men de spør jo om så mye rart her inne, at jeg måtte jo bare svare... ikke meningen å være frekk.. hehe...
Mamma til verdens beste barn Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 barnetrend.no hadde noen fine matbokser. Skjekk alexi.no også, tror de har.
mor_guttaboyz Skrevet 5. januar 2008 #8 Skrevet 5. januar 2008 Vi bruker de minste Berganssekkene til barnehagesekk! De er kjempegode fordi de sitter veldig bra på ryggen til ungene. Hos oss går ungene med sekker når de skal på tur! Matboks har jeg kjøpt hos tupperware. De er tette selv etter mange vask i oppvaskemaskinen. Litt kjedelige på utseende da! Men matbokser med motiv som man kjøper i lekebutikker osv blir skakke og dermed ikke helt lutftette. Har sett flere barn har en stor "legokloss" til matboks, sånn vil jeg ha men hvor finner jeg det? Husker et par tråder her der det var en matboks med flere rom, den så genial ut. Husker det var mange bilder av maten også!
Gjest Lille jenta mi Skrevet 5. januar 2008 #9 Skrevet 5. januar 2008 Eh...for et merkelig spørsmål! De selger jo det veldig mange plasser.
lego Skrevet 5. januar 2008 #10 Skrevet 5. januar 2008 Er ikke de "legoklossene" kjøpt på Ikea da tro???
lego Skrevet 5. januar 2008 #11 Skrevet 5. januar 2008 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80098583 Disse du mener?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå