Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Jeg lager potetmos til vesla og bruker mm + litt kokevann. Kan jeg bruke smør eller olje (raps, solsikke, oliven?) ??? Finnes det ikke en type smør uten salt og melk? ?? Noen som vet??
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Er vel opp til deg, jeg bruker en liten klatt smørr jeg da for smaken sin skyld men så bruker jeg ikke mm eller mme. jenta mi er 8mnd og vi driver med avenning av puppen da jeg skal ha en til og blir litt vanskelig med amming nå som magen vokser. Og mme i maten ja da nekter ho å spise. Ellers blander jeg gjerne litt kokte gullerøtter sammen med potetene da trenger jeg absolutt ingenting annet en vann i, for ho elsker smaken av det blanda.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Det høyres ut som ein god ide med litt gulrot ja. Ho et jo ka som helst utenom... ofte eg ikkje har så mykje mm til å ha i grauten - då blir det gjerne 30/60 med mjølk i grauten i staden for 50/50.. Liker ikkje vatn då men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå