Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Vi spiser 1-2 ganger i uka,men jenta på 2 år ville helst ha spist hver dag hun er glad i egg..Og de dagene vi har det så spiser hun 2 stk som vi voksne gjør..
3b@rnsmor-30* Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 det går litt i rykk og napp... snuppa her elsker egg, og kan ofte spise det hver dag og flere ganger om dagen... men det er ikke hver uke vi spiser det.. altså litt i perioder.
NoDoubt Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Vi har somregel god frokost eller lunsj når vi har fri. Da disker vi opp med kokt egg, mye godt pålegg, te o.l. Begge barna elsker egg:-) Så her spises det egg ca. 2 ganger i uken. De spiser ca. 1-2 egg hver. Eldste spiser nok mest.
**synne** Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 en eller to ganger i mnd, kanskje? Ikke ofte. Men det er veldig godt...
WP-TLogPeanut Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Aldri ... jeg er allergisk mot rent egg , og tuppa liker bare ikke smaken,virker det som.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Vi har kokt egg til frokost hver dag. Ikke alltid Lille vil ha, men jeg spiser hver eneste dag faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå