Gå til innhold

Gratulerer med dagen, gutten min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke fatte og begripe hvor de tre siste årene har blitt av. Men tenk, det er jo allerede tre år siden gutten min kom til verden.

For tre år siden satt jeg og samboern og gledet oss til kontroll på sykehuset, det var jo termindatoen så vi var jo spente på om det snart kom til å skje saker og ting.

Vel, gleden gikk fort over i panikk (for min del) da vi på sykehuset fikk beskjed om at her måtte gutten ut fort. Tusen tanker fløy gjennom hodet mitt. Ville han være frisk? Kom vi til å rekke det? Skal jeg virkelig få et barn uten å vite hvordan en rie kjennes? Kommer bedøvelsen til å virke?

Men, jeg ble klargjort til operasjon, og med en gang de satte spinalen falt roen over meg. Jeg visste jo at det ikke var mye jeg kunne gjøre uansett.

Klokken 18.25 den 5. januar 2005 kom Kenneth til verden, 47 cm lang og 2520 gram. Verdens nydeligste og mest perfekte lille gutt, som nå har blitt en svær treåring på nesten meteren. Men han vil alltid være verdens nydeligste og mest perfekte gutt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen til Kenneth:-)

Hvorfor måtte de få han ut?

Skrevet

Det var veldig lite fostervann og han hadde dårlig puls i navlestrengen. Priser meg lykkelig over at vi hadde kontroll på sykehuset akkurat den dagen, er ikke sikkert han hadde overlevd flere dager i magen min.

Skrevet

Fine datoer våre barn har kommet til verden på ;)

Gratulerer til store gutten din!! :)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...