meg og mine 3 nydelige;) Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 kl 12.00 må jeg bestemme meg for hvem vogn vi skal kjøpe.. Og valet står mellom Mutsy 4 rider el emmaljunga city cross. Noen med erfaring? står helt fast her og klarer ikke se hvem jeg skal velge:) Takker for svar...
lillebøllaspringmadrass Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 jeg skjønner godt du er usikker!! Jeg synes de er fine begge to! Men Musty har svingbare hjul, ikkesant?? Av alle mine vogner er jeg mest fornøyd med de som svinger i hjula-.. det avlaster kroppen veldig når du bruker vogna. Jeg hadde bekkenløsing med andremann, og det var drepen for meg med vogner jeg måtte skyve/løfte på for å svinge..!
meg og mine 3 nydelige;) Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2008 jo den har svingbare forran...og den er jo kjempetøff å se på syns jeg. men virker ikke som det er så mange som har denne vogna,så derfor blir jeg litt usikker:) ikke lett det her gitt:)
Mumiluvu Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 jeg ville gått for emmajunga vogna fordi den tåler mer og vil holde seg like fin,tåler litt tyngde.slik med svingbare hjul er no drit hvis du skal gå i butikken og det kommer noen som stenger veien for deg og du må snu....da har jeg opplevd at hjulene har kranglet (svingbare hjul) og jeg har hatt mest lyst til å kjøre over det som er i veien...
meg og mine 3 nydelige;) Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2008 men de svingbare hjula kan jo låses...hmm,nei ikke noe klokere,og må snart bestemme meg...ingen flere med synspunkter?
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 ville valgt emmaljunga city cross..det er en flott og solid vogn
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Tiden renner vel snart ut, men kan ikke gjøre ant enn å anbefale Emmaljunga City Cross. Monterte vår igår, det er en veldig flott og solid vogn. Er ikke så altfor tung å bære inn og ut av bilen, enkel å slå sammen og opp. Hjulene er 4 vanlige punkteringsfrie hjul, ser veldig fine ut. Den er lett å trille (hvertfall frem og tilbake i stuen, siden jeg ikke venter før i februar) Samt at man kan jo velge hvilken bag man vil ha i den- kombihardbag eller city bag. Jeg venter på en hardbag fra butikken..... Lykke til med valget og skriv gjerne her inne hva du kjøpte!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå