Gå til innhold

Til dere som har barn i barnehage :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker ungene deres til å frakte tingene sine i ? Har de en egen sekk ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tidligere hadde jenta vår en liten sekk som hun hadde ekstra tøy med i hver dag, men nå har de begynt med kurv i hyllene. Der skal det ligge minimum 2klesskift og så må vi selv passe på å ta med nytt viss det ligger skittentøy der.

Jeg synes det var bedre å ta med sekk, for da følte jeg at jeg hadde bedre kontroll, men det var så mange tilfeller av at foreldrene glemte å ta med sekken så derfor begynte de med dette nye systemet.

Skrevet

Dresser (vinterdress/regndress) henger vi igjen i lille gangen når vi drar hjem for dagen - tar kun med hvis skittent.

Rene og tørre klær ligger i en kurv og hylle i storegangen - dette skiftes bare ut, hvis det er våte/møkkete klær..

Kosekanin og mateske (og evt andre ting som skal tur/retur) fraktes i bhg sekken til junior..

Skrevet

i barnehagen til gutten min har de 2 bokser hver hvor det skal ligge inneklær skift å ytterklær skift vi har også med sekk til han som de legger skitten tøy i og lapper o.l

Skrevet

Matboks, koseklut og andre ting som fraktes, skal fraktes i en sekk. Han fikk barnehagesekk til jul, vi hadde ønsket det til han. Tenkte litt langsiktig også - når han blir større og de skal gå på tur, har han den sekken til det også. Er en bergans sekk - så det er en god sekk med skikkelig kvalitet :)

Skrevet

Bergans-sekk. De går jo på tur i barnehagen fra de er "knøttsmå" - og da trenger de en god sekk med spenner foran, så sekkene ikke sklir av.

Skrevet

de har skift liggende i barnehagen i hylla si.

de tingene de har med hver dag har de i en liten sekk ja.

Skrevet

Hun har Bergans 12l sekk som hun har med matpakke,vannflaske, 1 kleskift og ekstra votter.

I barnehagen har hun en kurv der vi har 1 klesskift, bleier,smukker,luer osv.

I barnehagen hennes bærer barna sekken sin selv om de kan fra de er ca. 20-22 mnd så da er det viktig med en god sekk for ryggen.

Skrevet

Her får de egen sekk av barnehagen. Men ellers ligger det to-tre skift i barnehagen hele tiden og skiftes ut ved behov. De har og med matpakke om de skal spise frokost , men ellers så får de maten i barnehagen.

Skrevet

Min har egen berganssekk. Det er jo selvsagt jeg som bærer den:) Men syns det er veldig greit å ha en sekk som her hans, istede for bæreposer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...