Spinella Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Ok, har et lite problem. Jeg synes salvieteen smaker.... BLÆ! Det smaker så uggent at jeg brekker meg. Noe må vell få den til å smake bedre??? Prøvde å ha sukker i den, men da smaket den Salo! BLÆ! Noen som har noen tips????
minimor86 Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 jeg var som jeg har skrevet i min egen tråd her inne, på helsekosten nettopp.. og jeg spurte mye og gravde... og hun sa det at den smakte høy, og var ikke god i det hele.. men hun sa at prøv som med vanlig te... kanskje sitrondråper oppi... hvertfall vert ett forsøk... eg meinte.... høy.... æææææsj
Prinsemamma:-) Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Svigermoren min hadde et godt tips til å få den til å smake godt... Kok teen godt i en kjele med vann og noen skiver med sitron.. Når den er ferdigkokt og du har den i koppen, skvis ennå litt mer sitron i den og ha i sukker.. Da smakte den ganske så greit
Spinella Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2008 Så smart da, sitron hadde jeg ikke tenkt på. Det skal jeg prøve. Salvie te er en te som i følge kjærringråd skal hjelpe for å bli gravid. Men den skal bare drikkes frem til el, for ellers kan den virke mot sin hesikt. Tenkte også jeg skulle prøve grapefruktjuice. Er i vår 7. prøveperiode og jeg kjenner at jeg begynner å bli litt motløs. Så derfor gjelder det å prøve nye ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå