Nullenusken Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Vi skal nå begynne med utredning... Har fått henvisning til gynokolog, og skal dit etterhvert.... Hvordan går man frem etter det? Hva skjer der, og hvor blir man sendt videre? Dersom vi skulle trenge hjelp, hva skjer videre da? Jeg er ikke erfaren på dette....
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Det som skjedde for min del var at ved første time hos gyn (i slutten av mai) undersøkte hun meg. Fikk så med henvisning til mannen slik at han kunne dra til Riksen og få sjekket svømmerene sine. Hun ville at han skulle sjekkes først før hun satte i gang mer utredning for min del. Ved neste gyn time (i slutten av juni da svaret på sædprøven var klart) fikk jeg resept på pergo og ble henvist videre til laparskopi. Ingenting galt å finne på lap heller, så dro på nytt tilbake til gyn ( i slutten av september). Ble da henvist til Rikshospitalet for ass.befruktning. Og skulle prøve videre kur med pergo i påvente av å komme til Riksen. Hadde 2 pergokurer uten hell i høst. Kom til Riksen i slutten av november og satte i gang med første AIH-forsøk i desember, men dessverre negativt. Har bestemt oss for nytt nå ved neste mens, men dersom det ikke klaffer da blir det IVF neste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå