Gå til innhold

Hva skal jeg si til legen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et skulder problem, et STORT problem.

Smerter, MYE smerter. Må leve med det resten av livet.

Nå får jeg ikke lengre den muskelavslappende medisinen min lengre pga at man må ha en annen type resept på den, for den er beregnet som narkotika. Å det er den medisinen som hjelper meg på det værste.

Jeg sover dårlig på nettene, elendig på dagene, livet er grusomt!

Med den medisinen så var jeg ok i flere dager etter bare å ta 1 tab.

Hva skal jeg si for å få den? Jeg kan ikke leve sånn!

Søvløs og smerter:(

Videoannonse
Annonse
Gjest MyIian
Skrevet

Si det du skriver her.

Skjønner hvordan du har det. Jeg må også av og til ty til sterke smertestillende og da må jeg nesten sutre meg til det hos legen for å få sove og slippe smerter i et par dager.

Det er ganske jævlig når jeg ikke husker sist jeg hadde en smertefri dag uten hodepine eller smerter i ledd og muskler.

Si akkurat det du skrev du, det går nok bra

Skrevet

Du får bare si at du MÅ ha den.....! Om den regnes som et narkotikum er den kanskje avhengighetsskapene og det er jo ikke så bra! Finnes det ingen annen medisin som hjelper? Du kan da ikke ha prøvd alt?

Huff. Ikke gøy å ha kroniske smerter vil jeg tro. Håper du/dere finner en løsning som er best mulig for deg :)

Skrevet

Jeg trenger egentlig ikke å vøre anonym når jeg tenker meg om....

Ikke at jeg "flink" til å bruke den knappen, men jeg vil ikke bli satt i en bås der jeg blir sett som pille narkoman o.l

Jeg har sagt det til han. Jeg har nå fått en annen medisin, å den hjelper lite! Bedre enn ingenting, men langt i fra noe å skryte av!

Våkner om natten og har smerter, dagene blir værre og værre pga søvnmangel og smerter.

Jeg spurte han om det var andre, men det var det ikke. Kun de 2.

Gjest MyIian
Skrevet

Kan du dra på legevkten? hjelper ketogan eller hva det heter?

Skrevet

Hva er det?

I følge min fastlege er det kun 2....De andre er mere for angst...sa han

Skrevet

btw dette problemet er noe jeg må leve resten av livet, å det kommer til å bli værre og værre med årene, kan ikke dra på legevakta hver eneste gang...

Gjest MyIian
Skrevet

HUff.. men jeg tenkte kanskje det kunne hjelpe nå.. alt jeg vet er at ketogan ( er ikke sikker på skrivemåten) er veldig avhengighetsdannende men kan gies til gravide.. jeg fikk det fordi jeg ikke fikk sove pga smerter.

hjelper fysio deg da?

somadril ? uff vet ikke jeg.. er trist du skal ha det sånn resten av livet.. ikke kiro eller noe som kan hjelpe i tillegg til medisiner?

Skrevet

Hjelper ikke ev. kortisonsprøyter heller?

Skrevet

Fysioterapi har jeg prøvd, flere.. Det er et rent helvette! Jeg må gjøre øvelser som gjør at det er kjempe ondt!! Føler bare at jeg blir værre av det. Skal begynne igjen nå i januar, gruer meg som f! Men går jeg ikke til fyrsio så får jeg heller ikke sykemelding! Å da velger jeg det fremfor å være en meget dårlig arbeidstaker på jobb.

Det er kun dette som kan hjelpe meg.

Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre! Det er grusomt!

Har ikke lyst tilbake til arbeidslivet, har prøvd det så mange ganger, å det går jo bare ikke! Vet ikke hva jeg skal gjøre med jobbsituasjonen, smertene, livet, =(

Gjest MyIian
Skrevet

vet hvordan du har det...

har det sånn jeg og ..

sender deg en klem.. er det somadril som har bytta resept+

Skrevet

Somadril har bytta resept ja... Å etter det så fikk jeg ikke...

Det skjønner jeg ikke helt, det er jo bare resepten som er forandret ikke medisinen..

Skrevet

Jeg fikk Somadril mot angst! Men brukte den for å ruse meg, den er skikkelig god på det... Den ble forbudt totalt i Norge hørte jeg...

Skrevet

14 dager og svineriet er ute av kroppen, og rosa elefanter er jo egentlig bare koselig og nusselig, resten kan du se på som omgang, er sesong for det nå=0)

Lykke til med avvenning!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...