Gå til innhold

Sambo har startet i ny jobb i år

Anbefalte innlegg

Skrevet

i nystartet firma som han og to til har startet opp.

Igår hadde han sitt første kundemøte og idag sin første kontrakt og var så HAPPY!!!

Og jeg var kanskje om mulig ennå mer happy. For det er litt skummelt å satse selv synes jeg..........Men han er flink så det går sikkert bra:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, så kult!! Jobber han i hjembyen nå eller? Det er jo knakende fint for dere alle sammen!

Hils ham og si grattis med kontrakten :)

*skulle ikke jeg legge meg?*

Skrevet

Klart det er skummelt å satse selv. Men jeg tror at han kommer til å klare det... Mannen har og lyst til å starte noe for seg selv, lyst til å skape sin egen arbeidsplass..

Må være veldig tilfredstillende å dra i land den første kontrakten!!

Skrevet

Har hjemmekontor første halvår, men flest kundemøter i Oslo.

Og du, nå må du gå og legge deg!

Skal hilse ham takk....... Imorgen, for nå sover han og lille rosa som steiner inni sengen vår:-)

Skrevet

Lykke til til flink sambo! Er nok drømmen til mange av gutta det. Og tider for å starte eget har vel ikke vært bedre på lenge, selv om det alttid henger usikkerhet med det også. Mye mer tilfredstillende å stå på for eget enn for en arb.giver da

Skrevet

Så bra!!!! Og jepp, det er litt skummelt sånn i begynnelsen. Helt til han har bygd opp en god kundekrets!

Skrevet

Så gøy da! Det finnes skumlere ting enn dette=0))

Det tar selvsagt en stund før alt er oppe å går. Men i mellomtiden får du forsørge han....

Og så.... vips så er han i full gang, og du lurer på hvorfor du synes det var skummelt.

Lykke til med sambos nye jobb.

Skrevet

Hahaha, jeg forsørge ham ja:-)

Håper virkelig han kan kreere lønninger han også:-))

Skrevet

Så flink han er. Og flink DU er som støtter!

Min eks startet eget firma det året jeg møtte han, sammen med to kamerater. Jeg var med hele veien, men like skeptisk for hver eneste gang de sto foran en ny utfordring og en ny mulighet til å vokse... Men det gikk faktisk veldig bra. I dag sitter de der med 2-3 firmaer og vel totalt ca 50 ansatte ;-)

Så hurra, for flinke menn, gode ideer og nye muligheter! Og kvinnene bak!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...