NoDoubt Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Hva tenker du på? Jenta mi på 22 måneder er lik seg selv. Sta og bestemt. Flink å snakke, leker mye rollespill med storesøster. Koser seg i barnehagen. Er veldig opptatt av "min". Mi mor, min far, min dukke... Ca. 10.5 kg. Vil ikke sitte på do. Elsker å få lørdagsgodt;-) Hehehehe;D Måtte bare;-)
cherry coke Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Jenta mi er 2 år og 3 mnd. Verdens herligeste jente. Morsom, glimt i øyet, vakker og rampete. Hun er veldig selvstendig, kler på seg selv (,må ha hjelp til noe) og snakker helt rent. Teller til 20 og kan flere bilmerker enn meg=) Kjenner igjen bokstavene i navnet sitt og mitt(vi har korte navn). Hun er liten og sped, men elsker å herje. Er kun sammen med guttene i barnehagen, og er ei skikkelig guttejente(selv om prinsesser er veldig stas). Forguder denne lille jenta, og hun er absolutt det beste som har hendt meg=)
mei&mi + marcus :) Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Visst jeg ser for meg min nevø så er han mye syk, litt egenrådig, solstråle, hermer myye etter de som er større enn han, tester grenser.. sikkert mye mer, men det var det jeg kom på nå.. De er så herlige!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Min er verdens herligste;-)) Hun blir 2 i april og er en artig liten skrue:-) Full av spillopper, skravler masse, men mye er uforståelig ennå, selv om hun fører lange samtaler med masse mimikk og kroppsbevegelser:-) Veldig selvstendig og har vært det lenge, sikkert fordi hun har to storesøstre som blir som minimammaer for henne. Hun kler på selv, spiser selv har hun gjort fra hun kunne holde skjea selv, men nå er det med kniv og gaffel, som oss andre. Hun elsker musikk og danser hele tiden. Elsker å kose og har glimt i øyet:-) Har temperament til tusen og vet hva hun vil, og hvordan hun skal få det;-) Og hele familiens lykketroll:-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2008 Ntååå, så koselig Attpåklatten:o)) Jeg har alltid ventet sånn på at lillemann skulle begynne å prate ordentlig.. Med det glemte jeg at han nå kan mase, si det samme om og om og om igjen, og herme etter mindre fine uttryk av mamma:-p Men, selvfølgelig han er også min verdens herligste! Lille sola:o)) Blid støtt! Veldig opptatt av bil. Det er bil bil og atter bil!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Her det bil og dukker og hest! Og lage mat, det er stas! Hver dag skal hun hjelpe mamma og lage mat, vaske poteter og legge dem i kjelen.........søte ja:-) Og skravler nesten hull i hodet på en:-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. januar 2008 Så nydelig da!!! Skal se det er en som disker opp flotte retter til mamman sin snart:-) Hihi... Ja, skravler i ett kjør han her og. Skjønner type halvparten, he he... Nå har han lært seg å si Bolle! Og det er han ikke det minste redd for å rope ut der det minst passer seg: BÆLLE mamma, BÆLLE! Jaaada...*kremt host kremt*
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. januar 2008 #9 Skrevet 5. januar 2008 Han er jo mann må du skjønne!!! Hihihihi...........;-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. januar 2008 #10 Skrevet 5. januar 2008 En artig liten skrue!! ) Jeg kan spørre han: Hvor har du lagt tlf min? Han tenker litt, løper der han har lagt det og kommer tilbake og sier: Deeeeeeer!! Han husker så utrolig godt ifh til hvor ting er. Når han søler noe på gulvet henter han en klut og tørker opp, står me rompa til værs og lever seg skikkelig inn i arbeidet!! Når han er ferdig legger han den på badet igjen. Han sier lite (tå, kalkun, mamma, der, tittei, hadet, natta, kanin (som blir na-na), lasse, pappa (vet ikke hva det betyr dessverre... Hvem det er..) Sikkert noe mer..) allikevel er han veldig flink til å kommunisere. Han elsker å danse og elsker musikk! Vet stort sett alt, skjønner det meste av det sier og lign. Bare så synd at han ikke snakker, ville gjort utroilig mye for han!! Han elsker kaninen, og vil gjerne kose med den. Men han vet så utrolig godt at han SKAL sitte i sofan. Setter seg i sofaen og peker på kaninen mens han sier: Na-na, na-na!! Og blir så glad når han får kaninen! Han er blitt en liten unge som elsker å bryte med oss! Når vi sitter på sengekanten, skal han alltid være sterkere enn oss slik at vi faller i senga! Skikkelig morsomt! Humøret er alltid på plass hos han! Skøyer mye! Idag spurte jeg: Skal vi skifte bleie? Nei, sier han. Jeg sier jo. Imens går jeg og ordner opp klut og lign. Skal hente han, men har gjemt seg! Samboeren roper på meg. Der hadde han gjemt seg bak samboeren, og sto me hendene foran øya!! Han liker å ha en egen klut å vaske seg med i ansiktet når vi skifter bleie:) Og etter mat så skal også vaske av bordet. Er så mye mere, men glemmer det.. *tenke* Kommer ikke på noe mer i skrivende stund! Jo! I jula var vi hjemme hos foreldrene mine, Lille julaften pyntet vi treet Når pappa satte opp juletreet hadde han lagt tre skruer til juletrefoten på bordet. Når pappa kom for å hente de var det kun en igjen. Pappa leita og leita men fant de aldri. Han spurte tilslutt Daniel: Har du sett denne skruen? viste han skruen da. Han tenkte litt, løp inn i stua, ved tv-benken. Åpnet skapet og kom tilbake me de to skruene!
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #11 Skrevet 5. januar 2008 Tuppa her blir jo to år den andre april (nærmer seg med stormskritt) Hun er flink til å prate og skravler hull i hodet på alle, synger flere sanger nå, blandt annet bjørnen sover,lille petter edderkopp, bæ bæ lille lam og gubban noah. Hun skal gjøre ALT selv om dagen og er fryktelig sta og ganske trassig blitt hehe Hun elsker å lese bøker og tegne, leke med andre barn er også kjempe gøy. Hun har foresten også fått øynene opp for dvd-filmer nå. Hun har virkelig fått humor nå og tøyser fælt sier rare ting, flirer og forklarer at hun bare tulla etterpå hehe.. Har også begynt å ville bestemme hva hun skal ha på seg (sukk) og masing er det mye av i dette huset også. Jeg holder faktisk på å bli litt sinnsyk av den masingen om dagen *koko* Utrolig morsom og sjarmerende alder
Polyxena Skrevet 5. januar 2008 #12 Skrevet 5. januar 2008 Gutten min er snart 22 måneder. Han er ekstremt opptatt av kjøretøyer av ulike slag, han har en leketraktor som han skal ha med over alt. Når han ikke finner den går han rundt og roper "KAKORN!" og setter hele familien i sving med å lete. Han er også opptatt av dyr og babyer. Han liker godt å se i bøker, og han snakker i ett sett. Stort sett forstår jeg det han sier, med litt velvilje og innlevelse. Snakker i korte setninger. Han er glad i mat, særlig frukt. Forguder storesøster på åtte år, men er ganske hardhendt med henne, liker særlig å dra henne i håret (hun er ekstremt hårsår, og knekker sammen og uler ved det minste rykk. Kan til en viss grad forstå fascinasjonen hans). Skikkelig kosegutt, elsker å kose seg i dyna på stuegulvet, og vil stadig ha storesøster eller meg ned til seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå