Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Jeg har et skulder problem, et STORT problem. Smerter, MYE smerter. Må leve med det resten av livet. Nå får jeg ikke lengre den muskelavslappende medisinen min lengre pga at man må ha en annen type resept på den, for den er beregnet som narkotika. Å det er den medisinen som hjelper meg på det værste. Jeg sover dårlig på nettene, elendig på dagene, livet er grusomt! Med den medisinen så var jeg ok i flere dager etter bare å ta 1 tab. Hva skal jeg si for å få den? Jeg kan ikke leve sånn! Søvløs og smerter:(
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Hvilken er du det mener? Husker ikke navnet på den jeg hadde, men den var avhengighetsdannende til tusen, tok flere og flere og ble skikkelig ruset, mistet kontroll over hender etter å ha tatt 3 stk ca, og ting i rommet begynte å flyte foran øynene mine... den er forbudt nå, men da hadde jeg allerede sluttet på den...
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Somadril, muskelavslappende. Noe som gjør at musklene mine får slappe av og hvile seg, de er anspent 24-7
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Ja, det var de!!! haha... skjønner godt at du vil ha de tilbake!!! :-) De er digg... Bedre enn rohypnol!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Somadril er en medisin man virkelig ikke anbefaler legene å skrive ut, rett og slett fordi den er vanvittig avhengighetsskapende...kjenner faktisk flere personer som er blitt narkomane pga bruk av Somadril... Du må forklare legen din akkurat hvordan du føler d, sånn at han kan finne et alternativ til deg...Smertestillende, operasjon, fysipterapi, kiropraktor, akupunktur etc etc...mulighetene er mange...nå vet jeg ikke hva du har forsøkt og ikke, men mamma sa senest i dag at hun ikke hadde klart seg uten å få akupunktur for skulderen...(og hun vet hva smerter vil si, har vært innblandet i to bilulykker, noe som gjør at hun har trengt fysioterapi flere ganger i uken siden hun var 21 år, hun har revmatisme, hatt brudd i ryggen, nakkeslengskade mm, og har gått på sterke smertestillende i mange år...) Håper du og legen din kan finne en løsning som kan hjelpe deg! Lykke til og god bedring...
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Har prøvd fysioterapi i mange år, flere...skal begynne nå igjen i januar, gruer meg som bare det!! Det medfører bare enda mer smerter! Men hvis jeg ikke går så sykemelder heller ikke legen meg, å det er bedre å gå dit enn på jobb å bli enda værre. Operasjon er uaktuelt, INGEN vil operere for sjansen for at jeg blir enda værre er så stor. Så den sangen er blitt spilt før. Jeg kan ikke si at jeg har merket noe av somadril jeg! Jeg har tatt den etter tannpussen for så å gått å lagt meg...så den skjønte jeg ikke helt. Eneste jeg vet at jeg sov meget godt og slapp å våkne uten smerter og kunne stå opp om morgenen som et "normalt" menneske.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Jeg har også prøvd akupunktur...prøvd det meste.. HI
Tussa og Sofie Skrevet 5. januar 2008 #8 Skrevet 5. januar 2008 Har du prøvd SET trening? Sling exersice therapy, altså trening i slynger. Dette er behandling som er helt annerledes enn tradisjonell fysio og manger har veldig god effekt av det. Les på www.setclinic.no der finner du også en liste over SET godkjente terapeuter. Bor du i Oslo ville jeg anbefale deg å dra til klinikken på lysaker og få en vurdering av Gitle Kirkesola. De er utrolig flinke der og trener mange av våre toppidrettsutøvere.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #9 Skrevet 5. januar 2008 Jeg tror egentlig det store problemet er at HI egentlig ikke har så veldig lyst å prøve andre ting... Det er det som er problemet med somadril...Det er ikke sikkert du innser det selv, det virker egentlig ikke sånn på slik du snakker... Men kanskje du egentlig vet det men ikke vil innrømme det...Uansett, jeg skjønner deg, men tror det blir vanskelig å overtale legene uten at du får noen skråblikk av dem nå. Dessverre :-(
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #10 Skrevet 5. januar 2008 somadril er en skummel tablett, så skjønner at det har blitt strengt å dele de ut! Husker jeg fiKk det av legen for nakken for noen år siden, og testet ut hvor mange jeg kunne ta (ung og dum). Fikk i meg 7 stk tror jeg...uff, glad det gikk bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå