Gjest Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 siden vi alle begynte å føle ubehaget over alt treningssnakket og presset rundt det, bytter vi tema Hva skal vi snakke om? Shopping Ferieplaner Planer for 2008
Karomamma Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Nyttårsforsetter om å legge seg før midnatt hver dag i 2008... Yeah right God natt!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Shopping er ikke så stas pga mangel på trening, men ferie snakker jeg gjerne om!!! Skal 3 uker til Hellas i juni/juli og gleder meg stort allerede!!!
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 så deilig. Hvor drar dere? Er ikke kjent i Hellas, men har veldig lyst til å dra dit Vi har kjøpt oss hytte og planlegger å bygge på. Det blir nok ferien vår i år.. Jeg skal 1 uke til alpene for å stå på ski, dersom alt går etter planen og det gleder jeg meg heftig til
Sara Rompompei Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Åh. Jeg snakker gjerne om shopping! Har såå lyst på nytt hverdags-servise. Det lille jeg har igjen er ganske så stygt og slitt nå gitt. Jeg er en mester i knusing! Har lyst på den cuisine-serien til Porsgrunn. Har bittelitt fra den serien og liker den veldig godt. Gubben har noen penger han har sagt vi skal dele, så jeg har bare sååå lyst til å ta en tur til Hadeland og raide litt... Give me some money!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 Vi reiser alltid til Antiparos vi:-) Der koser vi oss og kjenner jo halve øya etterhvert:-) Blir som en slags andre familie å komme dit:-) Det morsomme er at sønnen til politisjefen på øya er dypt og inderlig forelsket i min fjortis (!!!) og ringer hit fast to ganger i uken og har gjort siden i sommer!!!! Han venter bare på at hun skal komme ned igjen..........sukk..........men hun er ikke forelsket i ham lenger da.......haha, det kan bli en aktiv ferie for mamman det tenker jeg, løpe rundt og passe på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå