Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

siden vi alle begynte å føle ubehaget over alt treningssnakket og presset rundt det, bytter vi tema

Hva skal vi snakke om?

Shopping

Ferieplaner

Planer for 2008

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyttårsforsetter om å legge seg før midnatt hver dag i 2008...

Yeah right :)

God natt!

Skrevet

Shopping er ikke så stas pga mangel på trening, men ferie snakker jeg gjerne om!!!

Skal 3 uker til Hellas i juni/juli og gleder meg stort allerede!!!

Skrevet

så deilig.

Hvor drar dere? Er ikke kjent i Hellas, men har veldig lyst til å dra dit

Vi har kjøpt oss hytte og planlegger å bygge på. Det blir nok ferien vår i år.. Jeg skal 1 uke til alpene for å stå på ski, dersom alt går etter planen og det gleder jeg meg heftig til

Skrevet

Åh. Jeg snakker gjerne om shopping!

Har såå lyst på nytt hverdags-servise.

Det lille jeg har igjen er ganske så stygt og slitt nå gitt.

Jeg er en mester i knusing!

Har lyst på den cuisine-serien til Porsgrunn. Har bittelitt fra den serien og liker den veldig godt.

Gubben har noen penger han har sagt vi skal dele, så jeg har bare sååå lyst til å ta en tur til Hadeland og raide litt...

Give me some money!

Skrevet

Vi reiser alltid til Antiparos vi:-)

Der koser vi oss og kjenner jo halve øya etterhvert:-) Blir som en slags andre familie å komme dit:-)

Det morsomme er at sønnen til politisjefen på øya er dypt og inderlig forelsket i min fjortis (!!!) og ringer hit fast to ganger i uken og har gjort siden i sommer!!!! Han venter bare på at hun skal komme ned igjen..........sukk..........men hun er ikke forelsket i ham lenger da.......haha, det kan bli en aktiv ferie for mamman det tenker jeg, løpe rundt og passe på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...