Gå til innhold

WhiteLily *er du her?


Lillegull og spiren

Anbefalte innlegg

mensen har enda ikke kommet...skulle hatt den for 5 dager siden..dette har aldri hendt før..er så rart,,,fikk negativ test for 2 dager siden.

jeg er spent på om mensen kommer,eller om jeg er gravid..har ikke symtomer på mensen kommer eller at jeg kan være gravid..så litt vannskelig å føle noe..

men vil du se på meg en gang til?

får du opp en dato jeg burde ta en ny test?

 

klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei,

 

har ikke kortene mine her, men satt å så i de gamle mailene vi har skrevet, og ser der at jeg skrev graviditet på deg i desember i sommer og november.. så nå er jeg ivertfall spent :)

 

skal se på deg ikveld når jeg har kortene mine hos meg :)

 

stoor klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da er vi to som er spente...enda inegn mensen her..5 dager over ikm i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får opp at du er gravid jeg da.. men ville kanskje bare slappet av litt og ikke testet på noen dager, slutten av neste uke kanskje..

 

masse lykke til, tvi tvi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmmmm...ja dette er spennende assa...det er 1 uke i dag siden jeg skulle hatt mensen..så dette virker helt merkelig.

håper du har rett assa:) da er du i så fall den første som har hatt rett på meg:)

 

skal prøve å se hva jeg kan få inn på deg og han,men jeg er usikker om jeg får inn så mye,for jeg har så mye å tenke på om dagen..he.he

 

men jeg får frem 3 ord..usikkerhet,avstand og veldig kribling...skal,skal ikke liksom.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk :)

 

er en bitteliten avstand, men ikke noe uoverkommelig, og usikkerheten er vel hos oss begge fordi vi er litt slått ut av den raske conection vi har fått.. men det kribler JA!! og vi skal prøve å få til å ses i helgen som kommer :)))

 

hvordan går det med magen?

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så spennende da...håper dere får det fint:)

 

Jeg fikk mensen i dag jeg..8 dager over ikm:( så er ikke så glad nå...skulle på apoteket å kjøpe en test i dag,men det rakk jeg jo ikke:(

gir opp jeg nå...:(snufs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff ble så trist når jeg leste dette før idag så klarte ikke svare da.. men håper du ikke gir opp vennen for det må jo gå snart!!

 

skal se på deg igjen litt senere ikveld jeg..

 

kan du ha vært gravid tror du?

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan ikke gi helt opp ,for da kommer der ingen spire..he.he men jeg er sliten og lei nå...føler at jeg aldri vil bli gravid...

men du har jo hele tiden sakt i des,og jeg fikk jo ikke mensen før etter 8 dager etter ikm..så noe har det vært i alle fall..har jo aldri hendt før.

synes du er flink jeg:) bare å se mere på meg om du vil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...