Not fat, just fluffy! Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Huff, hvordan kan jeg prøve å ikke bli dårlig? Noen kjerringråd? Er det noe jeg kan gjøre? Sikkert allrerede smittet da. hjelper sikkert ikke å ligge på annet rom inatt nei.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Pøs på med cola!!! Jeg angrer som en hund at jeg ikke gjorde det, for jeg ble smittet til slutt..... Så drikk cola med god samvittighet, men ikke si det til noen her inne;-))
Not fat, just fluffy! Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2008 Dårlig med Cola her i huset.. Hjelper det med Pepsi Max tror du? Best å prøve med alt:)
FrøkenSprøken Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Vær veldig nøye med håndhygienen, bruk forskjellige hådduker på badet, vask deg godt på hendene før du lager deg mat, og bruk helst bestikk når du spiser. La være å ta deg i ansiktet, og vask eller sprit hender før du tar deg til munnen, tar en tyggis eller røyker. Sprit også toalettskåla. Bruk evt. hvert deres bad hvis dere har to bad. Ikke sett tannbørstende vedsiden av hverandre, eller ha din tannbørste på det badet hvor han kaster opp. Vask dørhåndtak godt, evt. desinfiser med sprit. Antibac får du kjøpt på apoteket. Sov på et annet rom i natt, og få mannen din til å skifte på sengen etter at han har blitt frisk. Omgangen er mest smittsom rett etter utbruddet, og 48-72 timer etter symptomfrihet. Selv om du gjør alt dette er du ikke sikret å ikke bli syk, og det er veldig mye styr da. Men det kommer jo an på hvor viktig det er for deg å ikke bli smittet. Lykke til:)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 Drikk Pepsi nå og så kjøper du deg cola imorgen:-) Drikke drikke drikke masse cola!!! Tar jo knekken på det meste det;-)
Not fat, just fluffy! Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2008 OMG!! Tusen takk for tips! Nesten så man får lyst til å ligge på hotell inatt:) Er nok så sikkert at jeg blir smittet, noe som går i bhg og helt sikkert barna som har hatt det med seg hjem :s Har spist hel hvitpepper, det skal tydligvis også hjelpe på... Skal tømme pepsiflasken og gå på gjestedoen og pusse tennene med børsten som ligger i toalettmappen:D 1000 takk! Natta jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå