Mathias&Andreas sin mamma:) Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Vi har den ikke. Lurer litt på hvordan jeg kan få den:)
hit og dit Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Me fikk den i familiepakka til canal digital, men tru meg du går ikkje glipp av noe!
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Vi har ikke, og jeg er sååååå sur for det Vi har vanlig antenne og får inn så og si ALT av andre kanaler, men ikke fem..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Canal Digital. De sender de 8 kanalene i Norge Nrk 1 + 2+ 3 Tv2 + Tv2 Zebra + Nyhetskanalen TvNorge + Fem Det er familiepakken, så kan du velge å kjøpe til ekstra pakker med flere kanaler.
Mathias&Andreas sin mamma:) Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2008 Okei hehe! Bare jeg som har trodd den har vært bra da;)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 mammaogmallo: Hvilke andre kanaler er d i den familiepakken? Disney og sånt? Vi har den pakken tror jeg, men ikke Fem...kan sikkert søke på den, men foreløpig har jeg ikke funnet den...synes noen av programmene de reklamerer for virker ok som lett underholdning jeg...også kunne jeg tenkt meg å se d der unge mødre programmet
Mathias&Andreas sin mamma:) Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2008 Vet du hvor mye den canal digital pakken koster da?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. januar 2008 #8 Skrevet 4. januar 2008 Hmmm Gå inn på http://canaldigital.no/templates/productsfront____4142.aspx Står iallefall minstepris 4007,-, 229 i mnd. På familiepakka
mei&mi + marcus :) Skrevet 4. januar 2008 #9 Skrevet 4. januar 2008 Vi har den også. Innimellom finner jeg noe bra å se på, når jeg husker at den er der.. Ser fram til de unge mødrene begynner, håper jeg husker det!! Har familie pakke fra Canal Digital. Masse tegnefilm kanaler, men og mye sports drit..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. januar 2008 #10 Skrevet 4. januar 2008 PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Her er det som følger med familiepakka: http://canaldigital.no/templates/product____15843.aspx
hit og dit Skrevet 4. januar 2008 #11 Skrevet 4. januar 2008 Me har Disney, cartoon, discovery, animal planet, MTV blandt andre. Me får ikkje inn verken NRK2 eller nyhetskanalen til TV2, men det trur eg er på grunn av dårlig dekning. (me er litt utenfor der me streng tatt skal vera)
hit og dit Skrevet 4. januar 2008 #12 Skrevet 4. januar 2008 Kjem ant på kva ein vil sjå på tv. Ein engel iblandt oss og the young and the restless går heile dagen =) Så er det ein del billig reality, og ikkje minst Judge Judy. Så det er underholdning nok, men det er ikkje kvalitet over den. Eg studerer og bruker mesteparten av tida mi på tunge bøker, så for meg er det ein befrielse å sjå søppel-TV innimellom. Så her er kanalen faktisk i bruk, men det er mest for å nullstille hjernen. =)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 4. januar 2008 #13 Skrevet 4. januar 2008 Takk Vi har kabel vi, så da har vi hvertfall ikke den familiepakken der he he.. men vi har de fleste kanalene i familiepakken da...selv om jeg gjerne skulle hatt noen flere
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 5. januar 2008 #14 Skrevet 5. januar 2008 Jepp, har den! Har familiepakka til canal digital
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå