Gjest Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Føler liksom at jeg snakker til meg selv... Halllllooo? Kjedelig... Jeg som er så taletrengt... Ja, ja.. får leke med skravlehønene i kveld jeg da.. God helg til alle flotte damer her inne
Natteravnen* Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Nei, det er fleire av oss her! ser litt detektime og er litt på data.......noke som vel er ganske typisk men en stygg uvane må eg sei...........det er vel slik `ja takk begge deler` blir ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Jeg er så vidt innom her:-) Har akkurat tatt en dose magnesium, for nå har jeg sovet så mye de siste dagene og da er det plutselig ikke så lett å sove på natten i tillegg....... Er det ikke det ene så er det det andre vet du:-) Men det er stille her for tiden...........Tar seg nok opp etterhvert skal du se:-)
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 ja, ikke sant... Overstimulering eller hur? Her står tv'en eller kinoen på i bakgrunnen. Mannen fikk viljen sin og har kjøpt 50 tommer.. Føles som om jeg sitter på første rad i kinosalen.. Lett sammensunket i kroppen og med en lei knekk i nakken.. Men stort skal det være... Jeg gir opp
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Magnesium? Hva hjelper det mot? Søvnvansker? Hvor mye må en med total lakenskrekk få i seg hvis det er sånn sovetryllestøv?
Karomamma Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 Tjohei, er her jeg også Hadde tenkt å legge meg nå, men så skulle jeg bare og så skulle jeg bare... Surfet litt på nett for å se om jeg kunne ta etterutdanning til drømmeyrket mitt på deltid. Og det går faktisk an!! Hmmm... litt sent å gjøre det når man fyller 42 kanskje?
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Hei på deg Det er aldri forsent!!!!! Høres spennende ut. Hva tenker du på?
Natteravnen* Skrevet 4. januar 2008 #8 Skrevet 4. januar 2008 he-he, ja gutta boys veit ka dei vil ha...... -50 tommer må følest ganske stort i rommet vil eg tru, stova mi hadde blit frykteli lita. Men det er vel også ei vanesak.... sjølv ventar eg på at mitt `gamle` tv skal gi seg slik at eg kan kjøpe flatskjerm.........
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. januar 2008 #9 Skrevet 4. januar 2008 Magnesium hjelper mot sånne som deg og meg;-) Som aldri kommer seg i seng! Det hjelper til å roe ned hele nervesystemet og er godt for hjertet. Dvs at om man er litt urolig eller har problemer med å sovne fra tid til annen, så kan Magnesium hjelpe til med dette. Tar gjerne 4-600 mg før sengetid og kjenner jeg blir avslappet og trøtt av det. Ble anbefalt det av en dansk terapeut i sin tid og har tatt det jevnlig i perioder i flere år....ved behov. Har litt mange maur i kroppen til tider og da funker det fint:-)
Natteravnen* Skrevet 4. januar 2008 #10 Skrevet 4. januar 2008 Nei nei nei!!!! Ikkje tenk slik, Det er aldri for seint! husk det.
Karomamma Skrevet 4. januar 2008 #11 Skrevet 4. januar 2008 Neida, aldri for sent. Bare tenker at jeg er sliten nok som jeg er i dag... Men så tenker jeg også at hvis jeg en gang vil bytte jobb, kan det være lurt å ha enda flere papirer. Så hvis jeg lurer min nåværende arbeidgsiver til å betale etterutdanningen for meg, he he he... Og så er det bra for en utålmodig sjel som hoppet over 1 år på gymnaset og leste 2 fag samtidig på høyskolen, at man har muligheten til å lese i sitt eget tempo... Jeg tenker på en grad i jounalistikk. Og det viser seg at HiO tilbyr ganske mange studiepoeng innen faget på nett i samarbeid med NKS. Tror dessverre ikke jeg får inkludert de stuiepoengene jeg har fra før, så jeg må i så fall begynne fra scratch. Men det går jo, det og
Natteravnen* Skrevet 4. januar 2008 #12 Skrevet 4. januar 2008 Det er godt å ha fleire bein å stå på, sjølv har eg etterkvart mange retningar eg kan gå, sjølv om eg ikkje er direkte utdanna i alt so er det flott å kunne velge i fleire forskjellige yrker iallefall. Du kjem nok ikkje til å angre på det , men det må selfølgelig passe med både tid og lyst! Natta her frå vest!
Julie Angelica:) Skrevet 5. januar 2008 #13 Skrevet 5. januar 2008 Jeg titter innom en tur. Er ikke så mye på dib lenger. Har begynt på et annet forum some r for oss som ahr fått babyer i juli. det er så koselig der. Bare hyggelige damer:) Det er plass til flere hvis dere har barn født i juli. Jeg skulle gjerne vært mer her på dib,men synes det har vært mye drittkasting på de div forumene, og det er så kjedelig. Man blir lei av det. Men her inne er det bare hyggelig da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå