Gå til innhold

Gullkorn fra superdupergutten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er i sitt ess for tiden, sånn verbalt sett.

"kan vi hjelpe mormor når hun blir fattig?"

"Mormor er ikke fattig, og kommer ikke til å bli fattig", sier jeg

" å joda" kommer det kontant fra han." sånn som hu strør rundt seg med penger, så kommer hu te å bli fattige ein dag"

Mistenker at morfar har slengt litt med leppa, jeg....

Eller når spørsmål nr 20000 kommer opp og jeg ikke orker eller vil eller kan svare på om haien som naboen møtte i Rødehavet var farlig...

"Mamma, du har mista heila vettet ditt.. Alt e heilt vekke... du kan jo ingenting lenger"

Jupp, han får sagt det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fniiis........det er av sine egne man skal høre det ja;-))

Artige små:-)

Skrevet

Hi-hi-hi, lysglimt i kvardagen det der!

Skrevet

Nei, der var dere jo:) Trodde dere hadde krøpet under dyna

Skrevet

Nei har nok ikkje komt dit enda... lille turbo har vore veldi flink å sove lenge i jula so eg satsa på at det blir slik i helga og..............-og då sit mor enda lenger oppe veit du.....

Skrevet

Ja, for vi må ikke få i oss noe ekstra søvn når vi har muligheten til det...Håper lillegutt innfrir til forventningene. Her har vi sovet greit i julen, men lille Tarzan har hatt dont i magen om natta, så den har vært litt oppstykket, kan du si...

Skrevet

Ha ha ha, tenker det er som hermer litt etter morfaren sin, jeg :)

Jeg synes det er så herlig med rappkjefta småttiser, har en million historier fra min niese som har kjørt skikkelig Nytt på Nytt-stil fra hun var 2. Ironi og sarkasme og full pakke, he he he...

Skrevet

Ja det er så mange artige øyeblikk, skulle hatt alt på film.... Her har vi også en liten entertainer....mange ord, og også masse prat som berre ho forstår....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...