Twintipp og himmelblå Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Fått en faks i dag... Som er sendt feil fra legen, skulle egentlig til en bekjent av svigers. En resept på potensmiddel :-)) Lurer på om jeg må ringe i morgen og spørre om han fikk stå eller om han har bruk for resepten sin:-o
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2008 Ja, det er jo ikke første gangen.. :-) Sambo hadde egentlig ikke tenkt å si noe om det til meg, for han vet hvor problemer jeg har med å holde meg alvorlig om jeg vet om sånt! Og ja, vet jo hva jeg kommer til å tenke på neste gang jeg ser den eldre herremannen:-o
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Huff og huff for en kjempetabbe. Det er et alvorlig brudd på taushetsplikten.. Kanskje dere burde gitt beskjed til legen? Skjønner hva du mener med å holde tett. Stakkars mann... hehe
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2008 Ja, har gitt beskjed maange ganger om det samme.. Ja, det står jo personnummer og alt på den resepten...
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Herregud for en legefjott... Eller kanskje det er sekretæren? Eller kanskje det er et potensmiddel bestilt i skjul av svigerfar.. Sånn undercover... hihi
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2008 Ha ha ha *ler* Ja, da kaster jeg inn håndkle.... Usj, he he:o)
FrøkenSprøken Skrevet 4. januar 2008 #9 Skrevet 4. januar 2008 Eller kanskje det er mannen din som bestiller greiern? Undercover? hihihi
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. januar 2008 Ha ha, tro meg, det er det ikke! *ler og ler*
Polyxena Skrevet 4. januar 2008 #11 Skrevet 4. januar 2008 Hm, det var ikke bra! Da mannen min og jeg gikk til familievernkontoret, fikk jeg et brev med ny time- samt brev til naboen om det samme. Det hadde blitt lagt i samme konvolutt. Jeg ringte familievernkontoret og gjorde dem obs på det, og hun jeg snakket med var helt fortvilet og ba meg om å makulere det. Og det gjorde jeg jo. Skjønner godt at du vil få problemer med å holde deg alvorlig, men ikke si dette til noen. Sviktende potens er veldig vanlig blant eldre menn, men det er vel få ting som er mer sårbart og går på den mannlige stoltheten løs. Hvis du sprer dette, kan du faktisk gjøre stor skade.
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 4. januar 2008 Ja, kjære Gud, jeg skal ikke si noe om det til noen.. Ikke tror jeg noen har noen interesse av å vite navnet hans heller. Nei, såpass langt tenker jeg, at det ville jeg aldri gjort. Bare litt vittig og! Ihvertfall når en kjenner vedkommende..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå