cherry coke Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Har alltid ømme bryst i midten av brettet på p-pillerne. Er dette vanlig eller burde jeg få det sjekket hos lege? Andre som har det slik?
~sjiraff~ Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Jeg har også hatt ømme pupper på enkelte p-pille merker. Tror det er en vanlig bivirkning.. stå det ikke noe i pakningsvedlegget?
cherry coke Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2008 Jo, men jeg trodde at det var en bivirkning nå man begynte på dem..altså helt i begynnelsen. Men har nå gått på de i snart 2 år. Skikkelig plagsomt, men det går over etter noen dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå