Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte på to jobber i dag, kan du se om det blir noe på meg?

Fikk takst på huset i dag, ser du om det blir solgt for over eller under takst?

Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke kortene mine her nå, men skal se hva jeg rekker imorgen, har endel jeg skal se på da :)

Skrevet

Ok, tusen takk på forhånd. Så mye som skjer for oss for tiden, så vi er litt spente på hva som skjer fremover.

Skrevet

Fint, da skal jeg vente i spenning. Lykke til :-)

Skrevet

hei hei,

beklager at du har ventet sånn, men vært travelt her :)

hm. ang jobbene, så må du ta et valg, litt usikker på hvordan, men prøver du å bli gravid? eller har du nylig fått barn.. får inn gravidtet og valg her, og ble litt usikker på hva det sto for.. men du vil se den perfekte løsningen når du bare lar ting synke litt inn. så mitt råd er da å ikke forhaste seg eller presse på en beslutning/et valg..

ang huset så tror jeg ikke det blir lett å selge over takst desverre, men jeg tror absolutt du blir fornøyd for det..

husk at det er en stund siden jeg var aktiv med kortene mine, så ta alt med en klype salt, og husk også at du tar alle valg i livet ditt, jeg gir bare råd utifra det jeg får inne :))

masse lykke til!

Skrevet

Hei. Nei har ikke nettopp fått barn og prøver ikke heller. Flere som har sett meg gravid i mars. Bruker prevansjon, men noen mente det ville skje uansett. Jeg vil gjerne ha en til, mannen er litt mer usikker. He, he.. Vi får se hva som skjer.

Ser du noe om når vi kjøper noe nytt og hva vi kjøper?

Tusen takk for at du tok deg tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...