Gå til innhold

Hvor skal vi handle?

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Jeg får låne vogn, vugge og vippestol...

Men hvor skal man kjøpe stellekommode og sprinkelseng uten å blakke seg?

Noen som har noen linker til sider på nettet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikea?

De har i alle fall billige og helt ålreite sprinkelsenger :) www.ikea.no - men anbefaler å ta en tur innom der hvis du har muligheten.

Vi kjøpte seng der til kusina mi for et drøyt år siden, og har ikke hørt noe annet enn at den funker bra - poden hennes ser i alle fall ut til å ha overlevd :P

Og de har vel sikkert også stellekommoder til en ålreit penge skulle jeg tro - har ikke sett så brånøye på dem enda ettersom svigermor for lengst har "tinget på" å kjøpe det til oss, men ikea-greier pleier i alle fall ikke å falle fra hverandre når man først får satt det sammen :P

Skrevet

Babyshop har også mye fint. hvis du ikke ønsker å blakke deg, har lite penger til disposisjon vil jeg også anbefale Finn.no. Det er mange som selger barneutstyr der. Bilsete skal man visst være forsiktig med å kjøpe brukt, det bør uansett være nyere enn 5 år sies det.

Skrevet

VI storkoser oss på finn.no om dagen. Er så utrolig mye flott der inne. Masse å velge i;) Akkurat stellekommoder og sprinkelseng er jo veldig enkle å vaske rene også og er sjeldent slitte etter et eller to barn.

Ellers skal vi til sverige og handle og en tur til tyskland!!! Gleder meg til å fråtse i annerledes og billigere babyting. Resten skal vi kjøpe på Rudo barnevognhuset. Var så kjempegod service der at jeg skal tilbake. Er kjempegøy å ha god tid til å shoppe og titte på alt som finnes. Imens man enda er i form til det:)

Ikea har også kjempefine enkle senger som ikke koster stort.Skal selv kjøpe madrass der iallefall! Er ikke sååå glad i stellebordløsningene deres da vi ikke har så mye plass men de har absolutt noe å velge i der og;)

Skrevet

Har du sett på "gis bort" på Finn.no?? Står masse der bl.a - bare å søke litt rundt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...