Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Ser det av og til er folk her inne som har meninger om hva lubne bruder kan og ikke kan gå i. Selv er jeg fullstendig blank. Noen som kan gi tips og råd om kjole til en lubben brud (type 44/46). Fasonger som er mer heldige enn andre o.l.
snartmammatil7 Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Heisann :-) Hele poenget må jo være å fremheve figuren, uansett hvordan man ser ut. Noen anbefaler lubne bruder å bruke empirisk liv, det er jeg litt uenig i. Jeg synes at man da ser større ut enn man er. Ofte kan en todelt kjole, med en spiss på toppdelen markere midjen. En prinsessefasong som markerer midjen kan også være lekkert. Ikke alle kler tubetopp nar man er litt lubben, men på noen er det lekkert, så lenge kjolen passer i str. Der er det noen som bommer, og da blir det alt annet enn pent. v skjæring kan ofte være lekkert, og da er det ofte litt bredde på stroppene, slik at man kan ha stropper på bh`en, og det er det mange med tung byste som foretrekker. Det finnes en designer som heter Aurora Dparadiso som lager brudekjoler som passer til litt mer fordige fasonger. Men jeg vil anbefale deg å gå til en brudesalong og prøve. Veldig mange opplever å ende opp med noe helt annet enn de hadde trodd på forhånd. Det gjorde jeg selv også ;-)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Takk for Aurora D'Angelo-tipset. Har kikket litt på nett. Masse lekkert! Flere som vil komme med tips, så tar jeg gjerne imot!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Gå inn på www.divax.no der har dem mange fine kjoler i alle str.... Jeg fant min kjole der (ikkje drudekjole)....Lykke til
Vannmann35 Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 En gylden regel er i alle fall at er du lav, så må du ikke ha todelt kjole - det får deg til å seg enda mindre ut. Er du rund i tillegg blir det en enda verre kombinasjon. Ellers er ofte en A-linjet kjole pent :-) "A-formen virker slankende fra hoften til kneet. Kjoler som er litt ettersittende oventil og har et A-skåret skjørt gir fylde til underkroppen og bringer således kroppen i balanse hvis du er kraftig oventil." http://www.bryllupsmagasinet.no/?id=1262 Sjekk også her for tips: http://www.bryllupsklar.dk/wedding/brudekjoleguide.htm Lyjje til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå