Karomamma Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 De hadde vært ute og akt i barnehagen i dag og det var visst helt storveis!! Snuppa hadde akebrett og prøvde en del i fjor også, men i år kan vi vel være litt mer vågale, håper jeg Og så spørs det om ikke akingen må toppes med et lite kafébesøk etterpå? Mmmmm... kakao med krem, for eksempel. Høres ikke det strålende ut? Ha en fin helg!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Høres aldeles strålende ut!!! Kos dere:-)
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Kjenner at jeg blir en liten tanke sjalu. Her på vestlandet er vel vindsurfing det som kommer i mine tanker... Prøvde meg på en tur i kveld, men måtte snu... Holdt på å blåse av veien.
♥Snulder Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Håper derer har hatt en storveis dag i dag!!!! Det er flott akeføre her på bygda også, men jeg har ikke hatt "ork" til å være ute i dag. Eg og 4 damer hadde n"issepose-pakking-før-juletrefest-på-søndag" i går inklusiv vindrikking.... så det ble en tanke sent... Samtidig så var det dagen for sure menn her i går... egentlig uten annen grunn enn at jeg minnet min kjære på at oljetøy og sko ikke skal slenges på gang- og badegulv. Det blir uutholdelig stank av slikt på varmekabler...Dette er vi i utgangspunktet svært enige om, så jeg ble en tanke paff da snulder-gubbeskinnet ble som en grinete 4 åring!! Men, men... det betød bare litt mer vin på meg;=)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Aking er gøy og særlig når man topper det med kakao....mmmmm. Her fikk Storebror snowracer til jul, så da arvet Knerten akebrettet. Gutta har vært i bakken her i hele dag.....Men skal det snø mer nå, så snør vi inne=0))
dritgrei hei hei! Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Aking er stas!!! Vi har hatt i10 deilige dager på østlandet med så mye snø at bilkjøring ble reine rally-løpet. ARTIG det også!!!! aking og ski og røde kinn og knasing under skoene dagen derpå...... mmmmmmmmmmmmmmmmmm og når alt kan avsluttes med en kopp kakao, vel da er livet deilig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå