Gå til innhold

Syke mennesker....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se på NRK2 nå. Gale mennesker. Stakkars barn sier jeg. Ingen har vondt av å lære om religion, men det er måte på!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fjernkontrollen ligger noen meter fra meg, kan du ikke bare heller si hva det dreier seg om?

Skrevet

USA og kristendom (Evangelister). De drar barna inn i dette på en syk måte! De står der å taler i tunger, rister osv. Barn på 5 år og eldre......!

Skrevet

Aha, tror jeg har sett dokumentaren før (gikk på nrk1 for en stund tilbake) Om det er den jeg så, så er jeg helt enig. Psyke greier.

Skrevet

Sånt skjer faktisk i Norge også. Jobbet et par år i en radio som var eid og drevet av Evangeliesenteret her i Norge. Selv om jeg var på den radioen for å drive med den "vertslige" delen av radio innholdet, så var jeg med på et par møter for å få litt oversikt over hva dette dreide seg om. Rimelig sykt at voksne tenkende mennesker lar seg lede inn i slikt vissvass, men at de i tillegg drar meg seg sine små unger og lar de bli døpt, frelst og "helbredet" er helt sykt.

Hvis det er noe det burde ha vært 18-års grense på, så er det religion.

Skrevet

At du kaller andres tro for "slikt vissvass" sier mye om hvor fordomsfull du er..

Hvordan kan du med sikkerhet vite at det ikke er desse menneskene som virkelig har forstått og fått føle hva livets mening er?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...