Gå til innhold

noen som har tatt tjikkehullsoperasjon i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om 1 mnd skal jeg ta en operasjon i magen. det er 3 små hull i magen det lager så skal de se om det er noe gale med eggestokkene mine. Eggestokkene mine er 4 cm hver og det er ikke normalt.. Jeg er plaget med smerter i underlivet så jeg håper ikke det er noe gale med meg:( Er det noen andre som har opplevd det samme her? Legen som jeg ar med sa dette kunne være endometriose.. Huff håpe det ikke er det.. Noen med den samme erfaringen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

Jeg har hatt kikkehulloperasjon.På meg snittet de et snitt nede, et lite på hver side og gjenom navelen.Så ble 4 snitt her.

Ble akuttoperert for cyste på eggstokk.Stor som en tennisball!

Det er jo en operasjon , men syns den gikk veldig greit.

Er jo ikke sikkert det er noe galt med deg , men de må vel inn å kikke for å se skikkelig..

Godt for deg å vite hvorfor du har mye vondt!Ønsker deg lykke til!

Dette går nok bra:)

Skrevet

Jeg har endometriose jeg da!

Har hatt en lapraskopi (såkalt kikkhullsoperasjon) flere ganger... Er veldig forskjell fra sykehus til sykehus, hvor de setter arrene...

Første gang fikk jeg et arr på ca. 5 cm nedenfor trusekant, og et langs (inni) navlen... Mens nå sist fikk jeg et på tvers i navlen, et på hver side av magen, og et under trusekant...

Skrevet

Ja begge eggestokkene mine er unormalt store så legen synst dette ikke virket helt normalt..så hun ville jeg skulle operere.. Er det stygge arr? Viser de godt etter hvert? jajaj det spiller jo ingen rolle når jeg har smerter så må jeg jo finne ut va som plager meg..Legen jeg snakket med sa 3 snitt . 1 med trusekanten og et midt på magen og et i navelen... Sukk sukk kvier meg veldig... Håper det går bra :)

Skrevet

Ikke operert selv men søstern min har hatt samme operasjon. I forhold til arr, finnes det ulike ting man han smøre/pensle med så de blir mindre synlige. Dette skal du vel da gjøre når de er ferdige grodd men fremdeles ferske..Usikker men tror det heter MD-formulation. SØs brukte det på et stort arr på ca. 25 cm på tvers over magen og det er nesten usynlig nå... Lykke til!!

Skrevet

ja jeg har hatt kikkhullsopperasjon ikke av samme årsak som deg. men her snittet de to små snitt på hvær side nede. og ett igjennom navlen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...