Libido- Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 hehe Her har det begynt å ta seg opp. Men er heldigvis ikke et snøfnugg å se =)
Bea80 & Gullgutten Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Her blåser det masse, føles som hele huset skal lette.....Ekkelt. Har holdt på snart i 1 døgn, har ikke vert utenfor huset i dag utenom 2 ganger for å hente ved. Må vel sitte fyringsvakt i natt, hehe. Gammelt tømmerhus som det blir fort kaldt i.......Men ingen snø...
Nyseryllikberta Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Blikkstille her. Stille før stormen, kanskje;)
cherry coke Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Her er det tørt og fint ute, men godt med vind. Elsker dette været, er godt vant siden jeg bor på vestlandet=)
Sussa23*2nydeligeJenter* Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Blåser kjempemasse hær :/ Tadd seg opp skikkelig siste par timene. Tar skikkelig tak i huset.. Litt småskummelt, he he. Trekker mye og, så nå er det kaldt hær, brr.. Har ikke sett på værvarselet jeg da, melder det storm? Bor i Trondheim.
Libido- Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2008 Stiv kuling - liten storm Trondheim/møre
Tommage♀♂ Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Her blåser det VELDIG godt. Ene treet i hagen står nesten vannrett, hehe=)
Bea80 & Gullgutten Skrevet 5. januar 2008 #8 Skrevet 5. januar 2008 Her blåser det kraftig enda, strømmen gikk i hele nabolaget (bygda) før vi skulle legge oss i går kveld så samboeren måtte sitte fyringsvakt på vedovnen...hehe. Men heldigvis kom strømmen igjen etter en liten time.
Mille** Skrevet 5. januar 2008 #9 Skrevet 5. januar 2008 Her langt oppi nord har det blåst masse i hele natt, har sovet dårlig pga bråket som blir av den vinden. Nå har det stilnet litt av da.
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #10 Skrevet 5. januar 2008 ja,du kan godt si det sånn.. hadde gammel sofa stående utenfor og den blokkerer døra nå så jeg kommer ikke ut.. ganske skummelt, men vestlandet er lik seg selv vel.. hehe.. selv om jeg er vant til både sørlandsværet og østlandsvær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå