Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe

 

Her har det begynt å ta seg opp. Men er heldigvis ikke et snøfnugg å se =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blåser det masse, føles som hele huset skal lette.....Ekkelt. Har holdt på snart i 1 døgn, har ikke vert utenfor huset i dag utenom 2 ganger for å hente ved. Må vel sitte fyringsvakt i natt, hehe. Gammelt tømmerhus som det blir fort kaldt i.......Men ingen snø...

Skrevet

Blikkstille her.

 

Stille før stormen, kanskje;)

Skrevet

Her er det tørt og fint ute, men godt med vind. Elsker dette været, er godt vant siden jeg bor på vestlandet=)

Skrevet

Blåser kjempemasse hær :/ Tadd seg opp skikkelig siste par timene. Tar skikkelig tak i huset.. Litt småskummelt, he he. Trekker mye og, så nå er det kaldt hær, brr.. Har ikke sett på værvarselet jeg da, melder det storm? Bor i Trondheim.

Skrevet

Stiv kuling - liten storm Trondheim/møre

Skrevet

Her blåser det VELDIG godt. Ene treet i hagen står nesten vannrett, hehe=)

Skrevet

Her blåser det kraftig enda, strømmen gikk i hele nabolaget (bygda) før vi skulle legge oss i går kveld så samboeren måtte sitte fyringsvakt på vedovnen...hehe. Men heldigvis kom strømmen igjen etter en liten time.:)

Skrevet

Her langt oppi nord har det blåst masse i hele natt, har sovet dårlig pga bråket som blir av den vinden. Nå har det stilnet litt av da.

Skrevet

ja,du kan godt si det sånn.. hadde gammel sofa stående utenfor og den blokkerer døra nå så jeg kommer ikke ut.. ganske skummelt, men vestlandet er lik seg selv vel.. hehe.. selv om jeg er vant til både sørlandsværet og østlandsvær :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...