mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 ...tror de i leiligheten under sitter inne og røyker nå siden man blåser bort om man setter foten på utsida. Hehe! Eneste er at jeg kuttet ut for et par dager siden selv, og da er det ikke akkurat den lukten man helst vil ha sivende opp her
M-N & sassy-susie Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 ja vet du... har fått en skikkelig bra luktesans etter at eg slutta sjøl.. bare 4 daga sia, men da svigers kom innom tiligere idag syns eg det STINKA av dem.... tenk at sånn har eg brukt å lukta!
bente69;) Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Ja, er det ikke jævelig! Jeg har snart 1 års jubileum som røykfri (9 feb). Det værste er å møte en i f.eks butikken en regnvåt dag, som tok sine siste trekk av en sur rullings før h*n gikk inn i butikken. Jeg sier bare en ting Fy F.... så jævelig stygt det lukter. En ting er sikkert, jeg skal ALDRI lukte sånn igjen!!! Lykke til som nye ikke røykere, dette klarer dere med glans:)))
Adalis Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Haha, etter ni timer uten røyk har jeg oppdaget at det lukter av snø!! ;o) Kanskje innbilning, men.. Hehe! Har liksom ikke lagt merke til det om morgenen, for da har det kun stått i hodet på meg å få fyrt opp røyken så fort som mulig!
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2008 Isj, ja, angrer så at jeg begynte igjen etter at snuppa bare trengte pupp på mårran. Tenke seg til, der hadde jeg slutta så fort jeg ble gravid, og et halvt år eller så etterpå, og så på an med det tullet?! Jaja, dette ska gå bra hvis det fortsetter med å være så kvalmende alt som har med røyk å gjøre!!
Odine! Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 Vær sterk! Tenk på alt det gøye du skal kjøpe for pengene du sparer. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå