Jalla is back Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Jeg er Oscarsfan, og ønkser å se utdelingen hvert år direkte og live fra Los Angeles. Jeg vet at NRK har rettighetene til å sende utdelingen direkte, men de gjør det ikke likevel. Jeg er av dem som flittig betaler lisensen hvert halvår, og hadde håpet at de i allefall kunne sende det ene programmet i året som jeg venter på. Kan dere være så snille å sende en mail til [email protected] og be dem å sende Oscarutdelingen direkte i år? Jeg takker på forhånd for deres hjelp, og forstår også alle de som ikke vil dette :-) Jeg må jo prøve å få det til på en måte..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå