Gå til innhold

En bønn til dere alle!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er Oscarsfan, og ønkser å se utdelingen hvert år direkte og live fra Los Angeles. Jeg vet at NRK har rettighetene til å sende utdelingen direkte, men de gjør det ikke likevel. Jeg er av dem som flittig betaler lisensen hvert halvår, og hadde håpet at de i allefall kunne sende det ene programmet i året som jeg venter på.

 

Kan dere være så snille å sende en mail til [email protected] og be dem å sende Oscarutdelingen direkte i år?

 

Jeg takker på forhånd for deres hjelp, og forstår også alle de som ikke vil dette :-)

 

Jeg må jo prøve å få det til på en måte..........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...