Gå til innhold

Trassalder + legging.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjælp!!!

Gutten på snart 3 år er umulig å legge. Før brukte vi 10 min. på leggingen, nå bruker vi opp mot 2 timer.

Går egentlig greit å få han i seng, men problemet er att han står opp, og kommer tuslende på stua, gang på gang!! Og ligger i senga å roper på oss, om bare sånne tull ting.

Trenger mange gode råd her, for kveldene har blitt ganske utrivelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En sånn periode hadde vi rett før jul på vår treåring også.. Har blitt bedre nå og nå ligger hun bare å hyler/synger/uler for seg selv litt så sovner hun.. hehe...

Skrevet

Den trassen ja... Offf.... Eneste som nytter er å ta han ut i senga igjen med en gang og hver gang!

Skrevet

Ja, det er det vi gjør. Følger han tilbake til rommet, og legger han i senga, så tar det 1 min. så kommer han igjen...... Tenker han står opp ca. 20 ganger.

Åhh, jeg er så lei av dette.

Skrevet

Vet hva du mener. Men er man konsekvent og gjør det hver gang så gir han seg nok til slutt:-)

Skrevet

Er det noen trøst at vi er i samme båt hjemme hos meg?

Hun legger seg greit, men står opp igjen. Og igjen. Og igjen.

Sover han ennå på dagtid? Vi har kuttet ut dagsovinga (med mindre hun ber om å få sove), og det hjelper.

Skrevet

Hehe, akkurat det samme her... Og, ikke for å skremme deg, men her har det vart i hele høst, ca fra september!!! Utrolig slitsom, vesla her er tre år om fire måneder, håper virkelig det går over snart...

Skrevet

Han sover 1 time når han er i barnehagen, men ikke de dagene han er hjemme. Kanskje vi skal prøve å kutte ut duppen helt.

Og ja, det ER faktisk en trøst att det er flere som har det sånn, for da vet jeg att det ikke er noe vi har gjort feil som gjør att han er slik :-)

Skrevet

Ja, husker det der :) Kan bare si en ting. Ikke glem hvem som er sjefen: dere foreldre! Man må være skikkelig konsekvent og ikke gi etter. Det er det eneste som hjelper med slike luringer ;)

Skrevet

Stakkar, siden sept. ja. Her har det vart siden november, og jeg synes det begynner å bli lenge nok....

Hvis samboern ikke er hjemme ved legging, holder jeg på å klikke. Har en på 3 mnd. som krever sitt å da...

Skrevet

En time er ganske lenge.

Vi kuttet ned til max en halvtime først, og det hjalp ei stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...