♥Tullerusk♥ Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Har det ikke bra nei..Ikke snakk om rier eller noe, men tror det er bekkenet... Det stikker, klemmer og er ømt på/ved skambeint...Klarer ikke å gå ordentlig... Vet ikke helt hva jeg skal gjøre..Det kom etter par dager jobbing...=o( Hadde stått hele dagen)...Fa** altså..hadde håpet å kunne jobbe ut januar... Får se etter at jeg har vært hos legen på mandag..Skal be om 50% sykmelding da...Prøve meg på det..Vil jobbe, for vil ikke være hjemme i to mnd og ikke gjøre noen ting... Og hver gang jeg reiser meg opp så blir magen hard..ikke godt med andre ord...(kynner?) Vel måtte få det ut...
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Hei! Be og sykemelding! Hvis du klarer 50% , kan du starte m det. Det gjorde jeg, det var så godt. Var halvt sykem. i nov., og ble helt sykem. ca.to uker før perm. Jeg ble utslitt av å jobbe, og hadde ingenting å gi når jeg kom hjem til mann og tre barn. Vi må ta vare på oss selv framfor jobben!
♥Tullerusk♥ Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2008 Ja, du har rett...Skal be om 50%...Så får jeg se...Har ikke vært så flink med å ta vare på meg selv...Må innrømme det... Men jeg må høre hvordan de vil at jeg skal jobbe...Om de vil at jeg skal jobbe halv dager eller hele...Det er værst når jeg må stå hele dagen..Vi har varepåfyllinger 3 dager i uka og jeg klarer ikke å bøye meg noe spesielt..hehe..begynner å bli vanskelig...Så håper på halve dager da..=o) Men ja, skal ta det mer med ro..=o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå