Tante Sofie # Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Er det noen som vet om andre, med samme musikkstil? Liker veldig godt type Nigthwish og, men det havner jo i en litt annen kategori da...:-)
Har tre søte små Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Da har ihvertfall vi helt samme musikk smak. Kjempe flott musikk...
Har tre søte små Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Vangelis har også utrolig masse flot musikk i den sjangeren.
Tante Sofie # Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2008 TAKK!!! Du aner ikke hvor mange dager jeg har gått og lurt på hva den gruppa het, Vangelis var det!!! Helt enig, er suuupert! Er inne på youtube og ser og hører, er faktisk noen veldig fine gitar-soloer der og! Til Era
Tante Sofie # Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2008 åååååå ja, det er det og!!!!! Lurer faktisk på om jeg skal bruke noe av denne musikken i bryllupet mitt, for å sette stemningen i kirka før jeg kommer inn, hva tror dere? Forslag til låtvalg?
Har tre søte små Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Er masse å velge mellom ja, og har lurt på det samme som deg hvis jeg en dag skal gifte meg. Chariot of fire med vangelis er ganske så fin. Det samme er Ameno med Era da. Også er det en hel drøss med sanger som jeg ikke husker navnet på no da. Du får tråle deg gjennom you tube...
Libido- Skrevet 4. januar 2008 #9 Skrevet 4. januar 2008 hehe vi skal ha linkin park med num som utgangsmarsj. Veldig fin melodi på piano! Du finner sikkert en del piano versjoner av div sanger på youtube.
Har tre søte små Skrevet 4. januar 2008 #10 Skrevet 4. januar 2008 Det blir sikkert kjempe fint. Digger den sangen. Er det organisten i kirken som spiller den, eller har dere leid inn noen andre til det?
Har tre søte små Skrevet 4. januar 2008 #12 Skrevet 4. januar 2008 Den versjonen var jo bare helt nydelig da.... Blir sikkert kjempeflott i kirken...
Tante Sofie # Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 4. januar 2008 Loreena var ny for meg, hørte litt på youtube nå, ikke verst, om enn ikke i helt samme kategori som E, E og V. Men hun kunne det vært gøy å vært på en konsert med! Har dere forslag til brudevals, da? Vi vil helst ikke ha noe Elvis-greier, hehe Linkin park var forresten genial!!!
Libido- Skrevet 4. januar 2008 #14 Skrevet 4. januar 2008 Jeg har en genial. Sender den på pm fordi det er kjent folk her inne =) gi men to sec.
Libido- Skrevet 4. januar 2008 #15 Skrevet 4. januar 2008 men farsken da.. du har jo ingen profil så jeg får ikke sendt deg linken =/
Libido- Skrevet 4. januar 2008 #16 Skrevet 4. januar 2008 Ikke si det høyt da =) http://www.vidmax.com/index.php/videos/view/4545
Tante Sofie # Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #17 Skrevet 4. januar 2008 Hehe, nei, aldri kommet så langt-hva skal jeg gjøre? Kan jeg ta kontakt via din profil da? Aldri satt meg inn i dette
Julie Angelica:) Skrevet 4. januar 2008 #19 Skrevet 4. januar 2008 Enya og Jean Michel Jarre. Sistnevnte er min favoritt. Sinnsykt bra musikk:)
Tante Sofie # Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #20 Skrevet 4. januar 2008 HAHAHA, genialt ja! Hadde jeg bare fått med mannen på det, skulle jeg jammen gjennomført det!!!!
Tante Sofie # Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #21 Skrevet 4. januar 2008 Nå er jeg inne og lytter etterhvert som dere kommer med forslag, Jarre var ganske bra, hørte på en melodi som het Areo, veldig fin! Har du en favoritt av ham? Enya er en gammel favoritt, ja, blir aldri lei henne:-)
Libido- Skrevet 4. januar 2008 #22 Skrevet 4. januar 2008 Mannen min nekter egentlig også... Men jeg tvinger han =) Vi har tross alt 8 mnd å øve på ;-)
Tante Sofie # Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #23 Skrevet 4. januar 2008 Stilig, tar dere moovsene til de på videoen eller finner dere på selv? hvilken musikk? spennende-kan jeg få komme? neida, hehe! August? Da gifter vi oss også!!!
Tante Sofie # Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #24 Skrevet 5. januar 2008 Dytter på denne jeg, i tilfelle flere som har forslag i kveld:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå