Gå til innhold

Jeg ELSKER Era og Enigma`s musikk!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om andre, med samme musikkstil?

Liker veldig godt type Nigthwish og, men det havner jo i en litt annen kategori da...:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har ihvertfall vi helt samme musikk smak. Kjempe flott musikk...

Skrevet

Vangelis har også utrolig masse flot musikk i den sjangeren.

Skrevet

TAKK!!! Du aner ikke hvor mange dager jeg har gått og lurt på hva den gruppa het, Vangelis var det!!!

Helt enig, er suuupert! Er inne på youtube og ser og hører, er faktisk noen veldig fine gitar-soloer der og! Til Era

Skrevet

åååååå ja, det er det og!!!!! Lurer faktisk på om jeg skal bruke noe av denne musikken i bryllupet mitt, for å sette stemningen i kirka før jeg kommer inn, hva tror dere? Forslag til låtvalg?

Skrevet

Er masse å velge mellom ja, og har lurt på det samme som deg hvis jeg en dag skal gifte meg. Chariot of fire med vangelis er ganske så fin. Det samme er Ameno med Era da. Også er det en hel drøss med sanger som jeg ikke husker navnet på no da. Du får tråle deg gjennom you tube...

Skrevet

hehe vi skal ha linkin park med num som utgangsmarsj. Veldig fin melodi på piano!

Du finner sikkert en del piano versjoner av div sanger på youtube.

Skrevet

Det blir sikkert kjempe fint. Digger den sangen. Er det organisten i kirken som spiller den, eller har dere leid inn noen andre til det?

Skrevet

Den versjonen var jo bare helt nydelig da.... Blir sikkert kjempeflott i kirken...

Skrevet

Loreena var ny for meg, hørte litt på youtube nå, ikke verst, om enn ikke i helt samme kategori som E, E og V. Men hun kunne det vært gøy å vært på en konsert med!

Har dere forslag til brudevals, da? Vi vil helst ikke ha noe Elvis-greier, hehe

Linkin park var forresten genial!!!

Skrevet

Jeg har en genial. Sender den på pm fordi det er kjent folk her inne =) gi men to sec.

Skrevet

men farsken da.. du har jo ingen profil så jeg får ikke sendt deg linken =/

Skrevet

Hehe, nei, aldri kommet så langt-hva skal jeg gjøre? Kan jeg ta kontakt via din profil da? Aldri satt meg inn i dette

Skrevet

Enya og Jean Michel Jarre. Sistnevnte er min favoritt. Sinnsykt bra musikk:)

Skrevet

HAHAHA, genialt ja! Hadde jeg bare fått med mannen på det, skulle jeg jammen gjennomført det!!!!

Skrevet

Nå er jeg inne og lytter etterhvert som dere kommer med forslag, Jarre var ganske bra, hørte på en melodi som het Areo, veldig fin!

Har du en favoritt av ham?

Enya er en gammel favoritt, ja, blir aldri lei henne:-)

Skrevet

Mannen min nekter egentlig også... Men jeg tvinger han =) Vi har tross alt 8 mnd å øve på ;-)

Skrevet

Stilig, tar dere moovsene til de på videoen eller finner dere på selv? hvilken musikk? spennende-kan jeg få komme? neida, hehe!

August? Da gifter vi oss også!!!

Skrevet

Dytter på denne jeg, i tilfelle flere som har forslag i kveld:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...