3 blå Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Hodet og hjerte klarer ikke å samarbeide helt her, jeg er litt i tvil, men tror nok jeg har tatt riktig valg nå. Har hatt en del problemer med kjæresten de siste ukene, men at det skal være sååå vanskelig å vite hva som er rett er mer enn hva jeg klarer å forstå. Jeg er lei sjalusi og krangling, jeg er lei å sitte å se på tv hver kveld uten å snakke sammen, jeg er lei av at jeg alltid legger meg før han og sover når han legger seg. Det er jo ikke et slik forhold jeg vil ha, men allikevel er jeg skikkelig lei meg nå i kveld. Men jeg kjenner ikke noe forelskelse lenger, jeg kjenner ingenting når han kysser meg eller tar på meg. Når han er her vil jeg han skal gå, og når han ikke er her vil jeg han skal komme. Forvirra, jeg? Mhm... Men vær så snill å si at jeg har tatt rett valg nå, jeg orker ikke flere frem og tilbake...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Dette er noe du må finne ut selv. Men snakk med han om dinne problemer, det kan kanskje løse seg. Og blir det slutt pga at du tviler (hvis han ikke liker det og blir såret pga det) var det uansett ikke meant to be. Sender en klem!
~sjiraff~ Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Hvilket valg har du tatt da? Skal du dra? I såfall regner jeg med at dere har prøvd å snakke sammen om dette mange ganger og i fellesskap funnet ut at dette ikke er verdt å satse videre på?
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 DU har tatt det rette valget!;-) Lykke til videre:)
3 blå Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2008 Ja, vi har snakket og prøvd, snakket, prøvd... Men vi klarer bare ikke å få det til å fungere. Jeg griner og griner, for jeg er jo veldig glad i han. Men når jeg får tenkt meg skikkelig om så er det ikke et slik forhold jeg ønsker å være i. Så han har tatt med alle tingene sine nå i kveld...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå