Gå til innhold

"Nickie på overtid" FØDER!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars snuppa.. termin var 19 desember, vannet gikk natt til den 2 januar, ingen fremgang, ble satt igang i dag tidlig, ingenting skjer, er redd for ks pga tidligere opplevelse. Nå kom beskjeden hun har fryktet.... Blir ks i morgen tidlig. Huff. Hun føler det som et nederlag,men forstår at det er eneste måten å få ut ungen på.

Sender masse tanker og trøst til gojenta. Håper og krysser fingrene for en fin opplevelse tross alt. sliten sikkert nå.

skal oppdatere dere i morgen når jeg hører mer, hun er flink til å oppdatere på sms, koselig det.

I morgen kommer den etterlangtede prinsen til verden,endelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj oj oj... stakkars Nickie... Men hun får i alle fall møte gutten sin snart!!

Skrevet

Uff...Stakkar..Synes synd på henne...

Synes det er helt høl i hue at de venter så lenge med å hjelpe henne...Helt sykt...

Men så snart har hun gutten sin...Endelig....

Send henne lykke til ønsker...

Klem

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

ENDELIG fikk hun avklaring! Skjønner at hun helst ikke ville ta keisersnitt, men det er kanskje det beste nå. Åh...så sliten hun må være! Sender masse varme tanker til Nickie - snart har hun pjokken hos seg! =)

Skrevet

Så bra at hun endelig får gutten sin..... guri det har vært lange dager for henne! :-(

Sender lykkeønskninger jeg også! :-)

Skrevet

Nå kjennes det nesten ut som om jeg skal føde selv.. er så spent for snuppa..

holder nesten pusten her jeg sitter, sommerfugler i magen har jeg også.. hihi.

Skrevet

Så godt det blir for henne å bli ferdig med det nå, den jenta har jammen meg ventet lenger enn noen fortjener...

Tenker på henne nå, snart er hun ferdig!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...