Gå til innhold

Var fødsel nr 2 kortere?? Og mindre vond?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei og NEI!!!!!!! Beklager hvis jeg "skremmer" noen:-)

Skrevet

JA, og JA!!!!

Andre fødsel gikk som en DRØM :)

Første fødsel... HELVETE... :(

Skrevet

den var mye kortere,men veene var mye kraftigere og vondere...

Skrevet

Ja, kortere - nei, mer vond.

Skrevet

ja, heilt klart kortere, og myyye mindre vond:)

Skrevet

8 tima korter,å 3 dobbelt så ondt.....ikke meninga å skræmm,men d e fakta....

Skrevet

Ja, absolutt mye kortere. Gikk fra 27 timer med nummer 1, til 3 timer med nummer to. Fødselen var like vond, men ble ikke like utslitt som med nummer to. Var i toppform etter fødsel nummer to :)

Skrevet

Første fødsel var tvillingfødsel, gikk som en drøm. Brukte ikke smertestillende , men syntes ikke det var ille likevel. Gikk på 6 timer.

Andre fødsel var seteleie, brukte heller ikke smertestillende her,(angret lit på slutten) Var en mye tøffere fødsel, og varte i akkurat 11 timer

Skrevet

Når den bare kom skikkelig i gang så var den definitivt kortere. Gikk med små mase rier i 12 timer, kunne gå 1 time mellom hver ri. Skjedde ingenting på de timene. Var på kontroll hos jm hadde da 2 cm åpning. 12 timer etter kom jeg på sykehuset, litt mer rier men fortsatt bare 2 cm. Da det begynte skikkelig gikk jeg fra 2 cm til 10 cm på 30 min. Preste i 20 min. Så fødselen varte egentlig i 50 min. De 50 min var vonde! Kan ikke huske at jeg fikk tid til å puste;-) Men deilig at det var fort overstååt:-) Heller det en vondt i 14 timer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...