Gå til innhold

Noen her som bor i nannestad eller har bodd der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en ok plass å bo? Tenker da på barnehage, avstand til oslo, miljø og trivsel.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor i nabokommunen og trives i allefall max der. Har ei venninne som bor i nannestad og hun stortrives. Flott natur, ski og turmuligheter. Grei barnehagedekning, men ikke 100%, bruker ca 45 min til oslo med bil med vanlig trafikk.

http://www.nannestad.kommune.no/Modules/Default.aspx

Skrevet

HVilken kommune bor du i?

Skrevet

Gjerdrum. Innflytter og storfornøyd!

Skrevet

Så spennende. Hvor langt unna oslo er det? Går det tog dit?

:)

Skrevet

Gjerdrum er flott:) og er vel 100% bhg.dekning også mener jeg... går ikke tog til hverken nannestad eller gjerdrum. tar vel med buss ca. 40min inn til oslo. eller kjøre over til kløfta (10min) og ta toget derifra.

Skrevet

De sier at det er 100% dekning der, men vi står på venteliste. Det var 100% dekning i høst, men etter det har det "åpnet" 2 nye byggefelt for innflytting og nå er det fullt i barnehagene. Blir kanskje bedre til høsten igjen. Har hørt noe om at det kommer flere familiebarnehager.

Jeg kjører til Lillestrøm, tar meg i underkant av 20 min. og så tar jeg toget derfra til Oslo. Toget tar bare 11 min. fra Lillestrøm. Tog Lillestrøm/Oslo/Lillestrøm går hele tiden.

Med bil bruker jeg 10 min. til Kløfta, 20 min. til Gardemoen og 15 min til Jessheim. Busser fra Gjerdrum til Oslo går hver time mener jeg...

Gjerdrum er svært barnevennlig. God helsestasjon og legesenter, gode barnehager og skoler. Vi har slalombakke, stooor lysløype, oppkjørte skiløyper, turmuligheter alle årstider, flere badevann og fiskevann, crossbane, skytebaner, skøytebaner, golf, svømmehall, idrettshall som dekker mange grener, ungdomshus, kulturhus med kino, kultur- og musikkskole og mye mer.

Jepp, jeg er fornøyd med valget om å flytte dit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...