Twintipp og himmelblå Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Av å holde visning:( Først hadde vi 5 eller 6 ?? visninger i leiligheten til mamma, og nå er det vel 5 eller 6 vi har her... Lyst til å spytte på gulvet og sveipe over, hø hø.. Ser faen i meg mer til microfiberkluten enn utstyret til mannen min, da er det på høy tid at vi får solgt snart!!!!!
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Du har all min sympati, hadde 5 visninger da vi solgte i sommer/høst og det var noe dritt. Har dere kjøpt noe nytt?
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2008 Ja, det er sååå drit kjedelig og! Ti julerengjøringer siden november er ikke til å spøke med, ha ha:-p Uuuurkhh! Ja, kjøpt oss hus... Bare ingen som har forstått at de må kjøpe her enda, hehe:o)
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Kjiiippt!!!Vi hadde 6 + de som "bare" droppet innom:(Måtte dere få solgt snart!!
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Uff, da kjenner man at det begynner å brenne litt under beina på en og:/ Spurte fordi det er mange nå som selger før de kjøper (selv om jeg ikke ville gjort de, ville valgt mitt fremtidige hjem med omhu og ikke bare kjøpt noe fordi de nye eierne skulle overta det jeg hadde solgt) Krysser fingre og tær for snarlig salg hos dere, sinnsykt kjipt med visningshelvetet!
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2008 Ja, vi trodde ikke det kom til å bli så vanskelig å selge nei.. uff:( Jo, takk for det.. Håper visningshelvete snart er over!! Dritt!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Æsj,så borring a! Kan du ikke sette opp plakater med deg i noe snaxy undertøy da, kanskje mannfolka kommer på løpende bånd? Hihi;P Jeg har alltid så knallgode ideèr etter ti på kvelden;) Neida. Får håpe dere snart får solgt, skjønner godt du er driiiita lei.
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2008 Hoihoi, uansett hvor sexy blondene hadde vært, er det ikke mye sexy på den dvaske kroppen her, ha ha:o)) *ler* Nei, får gå inn til naboen å røyke litt velll, håpe på bedre mot i morgen, he he:o))))
Meg + 2 prinsesser Skrevet 4. januar 2008 #9 Skrevet 4. januar 2008 He he he! Send et trekk min vei a! Blir så røyksugen innimellom,særlig da jeg ser sport på tv`n! Hihi. Du skal snart se leiligheten er solgt, ikke mist håpet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå