mai_med_gulljenta! Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Naboen min er en trivelig dame i 40 årene som har et barn på 14 å et på 3år! Her er storesøster trillepike, venninda hennes har trillt snuppa mi litt da (da hun va mindre), men så gikk det et halvt år før vi så noe til henne!! Men jenta mi vil abselutt ikke gå med disse jentene, hun griner, holder meg fast å hjertet mitt knekker å jeg klarer ikke tvinge henne med!! Har sagt de må komme hit å leke å bli kjendt med henne, å at de må komme oftere en en gang i mnd! Vet at naboen rister på hodet av den "overhysteriske unge alenemammaen" Men men vil ikke tvinge tuppa mi jeg!!!
Odine! Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 La henne riste på hodet. Når hun ikke vil være med, så er jeg enig i at hun skal få slippe. Hvis de kjente hverandre bedre, hadde det nok vært annerledes.
☆Anonymia☆ Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 enig med odine.. man sender ikke barnet avgårdet med noen det ikke kjenner ,og vertfall når barnet selv ikke vil..
mai_med_gulljenta! Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2008 Takk jenter!! Vil jo at jenta mi skal ha det trygt å godt jeg men når en får en komentar som " de griner jo når man går fra dem i barnehagen åsså" Da lurer jeg på om det e meg som er hysterisk eller naboen som åpner kjeften for fort!! Me ellers er hun hyggeli å grei hehe:)
Gjest MMJ Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Ja, gurimalla, la henne riste på hodet så mye hun vil! Hvis de ikke viser initiativ til å bli kjent med tuppa de så kan de bare la vær å passe henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå