~sjiraff~ Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Jeg er 34 uker og han ligger i seteleie... Vet at det ennå er tid, men begynner å bli nervøs.. Vil ikke ha setefødsel :oS
~sjiraff~ Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. januar 2008 Er 2. mann. Første la seg i hodeleie og festet seg veldig tidlig, så rakk aldri å tenke i denne retningen da.. ) Var hos lege i går og hun var overrasket over at han ikke hadde snudd seg, skal på ny kontroll om to uker for da burde han ha snudd seg iflg henne... Men som du sier, jeg har jo hørt om babyer som har snudd seg rett før fødse også. Vil bare ikke ha setefødsel.. vet med rimelig stor sikkerhet at han er svær, søstra var 53 og 4,1kg... Men vil jo heller ikke ha ks...Første snev av angst før fødsel begynner å komme..
Fjompeline Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Her var det tverrleie i uke 36, og veldig bevegelig hodeleie i uke 39. Tror ikke det er unormalt at det tar litt tid, mye kan fremdeles skje når du er i uke 34- så ikke fortvil riktig ennå:-)
Ninemi Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Skjønner godt du begynner å bli nervøs. Får håpe den snur seg snart da :-) Min har ligger i hodeleie i flere uker allerede. Er i uke 32 nå.
gulda Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Her har han ligge med hodet ned hver kontroll siden iallefall uke 31, men venter enda på at han skal feste seg (uke 38 nå). Men hos ei venninne lå babyen i tverrleie helt frem til uke 38/39, eller noe, så kan visst skje sent ) Men skjønner jo at du tenker på det! krysser fingrene for at de på neste kontroll kan si at babyen har snudd seg da! )
nungo Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Er 2. gangs fødende og hun har ligget med hodet ned i alle fall siden uke 28. Jeg har en liten uke til termin, men hodet er ikke festet - ligger dog langt nede i bekkenet i følge jordmoren.
trebarnsmamma? Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Min første la seg i hodeleie svært tidlig, rundt 27 uker. Andremann (kvinne, hehe) som er i magen nå ligger i hodeleie nå, og jeg hører til her på 3. trimester fra mandag av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå