Gå til innhold

Er 33 uker nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og misjonærstillingen går ikke lengre, da vinket jeg også farvel til orgasmen. Jeg får ikke orgasme i NOEN andre stillinger :-( prøvd alle, men kun han oppå meg som gir orgasmen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i samme båt som deg... eneste som kan funke er om vi ligger i skje og han onanerer meg samtidig... eller så er det sjelden vi har orntlig samleie.. blir mye til at vi onanerer hverandre eller har munnsex. Jeg er så hoven i sjeden at det fort er vondt med "vanlig sex"selv om vi bruker glidemiddel..

Jeg er 31 uker.. men har diger mage.. :)

Skrevet

hva med doggy der du masserer selv på klitten....

Skrevet

Joiner klubben!! Jeg har ikke fått til å ha sex i misjonærstillingen siden rundt uke 20 eller noe.. Syntes det ble ekkelt tvert magen begynte å bule ut jeg..Pluss at jeg følte jeg ble sliten i magemusklene av bevegelsene. Har veldig godt trent kropp, men ble liksom litt sliten i magen. Ble så vi prøvde andre stillinger og at han masserer meg på klitoris. Har også tydd til bare munnsex noen ganger, for det funker jo bestandig!;)

Skrevet

Det er ikke like godt å massere selv da... :) Flere tips?

Skrevet

bruk vibrator på klitten når dere gjør doggy, du kniper mer og det blir bedre både for deg og han. pleier å massere ballene hans også og da tar det ikkje lange tiden, men la han jobbe litt med deg først, varme deg skikkelig opp=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...