Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 ...og misjonærstillingen går ikke lengre, da vinket jeg også farvel til orgasmen. Jeg får ikke orgasme i NOEN andre stillinger :-( prøvd alle, men kun han oppå meg som gir orgasmen...
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Jeg er i samme båt som deg... eneste som kan funke er om vi ligger i skje og han onanerer meg samtidig... eller så er det sjelden vi har orntlig samleie.. blir mye til at vi onanerer hverandre eller har munnsex. Jeg er så hoven i sjeden at det fort er vondt med "vanlig sex"selv om vi bruker glidemiddel.. Jeg er 31 uker.. men har diger mage..
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 hva med doggy der du masserer selv på klitten....
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Joiner klubben!! Jeg har ikke fått til å ha sex i misjonærstillingen siden rundt uke 20 eller noe.. Syntes det ble ekkelt tvert magen begynte å bule ut jeg..Pluss at jeg følte jeg ble sliten i magemusklene av bevegelsene. Har veldig godt trent kropp, men ble liksom litt sliten i magen. Ble så vi prøvde andre stillinger og at han masserer meg på klitoris. Har også tydd til bare munnsex noen ganger, for det funker jo bestandig!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Det er ikke like godt å massere selv da... Flere tips?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 bruk vibrator på klitten når dere gjør doggy, du kniper mer og det blir bedre både for deg og han. pleier å massere ballene hans også og da tar det ikkje lange tiden, men la han jobbe litt med deg først, varme deg skikkelig opp=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå