Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 ..Har gått over "vanlig" syklus, men Føler ikke noe tegn på at noe er på gang... Kanskje det bare er overgangsalderen??
Süsse Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Jeg var ikke gravid med graviditetstegn. Slå den.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Jeg hadde graviditetstegn før jeg ble påvist gravid. Men det var ikke innbilt.
Patetica fåkksi Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Graviditetstegn eller ikke, dette med tegnsetting er du hvertfall ikke mye flink til. ... ?? ... ??
Dotten Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 Hva har det med saken å gjøre......................???????????????? He, he. Vel over til spørsmålet til HI. Jeg hadde null tegn før tanta uteble. Testet og den var positiv. Tok lang tid før jeg merket at jeg var gravid sånn ellers. Null kvalme, ikke trøtt, ingen ømhet i pupper eller mage osv. Men etterhvert kom jo noe, men hadde et suuuupert svangerskap
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 HeHe IkkEeJ Flinnkk Til å Skrive rett hElleeR. Kan mange TegnesettiiNger ::?? `)hEgA(... Flott for deg at du er såpass iNNtteLLIggent at du kan å lese DA!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå