Gå til innhold

Gravid uten graviditetstegn...??


Anbefalte innlegg

Skrevet

..Har gått over "vanlig" syklus, men Føler ikke noe tegn på at noe er på gang... Kanskje det bare er overgangsalderen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var ikke gravid med graviditetstegn. Slå den.

Skrevet

Jeg hadde graviditetstegn før jeg ble påvist gravid. Men det var ikke innbilt.

Skrevet

Graviditetstegn eller ikke, dette med tegnsetting er du hvertfall ikke mye flink til.

 

... ?? ... ??

Skrevet

Hva har det med saken å gjøre......................???????????????? He, he.

 

Vel over til spørsmålet til HI. Jeg hadde null tegn før tanta uteble. Testet og den var positiv. Tok lang tid før jeg merket at jeg var gravid sånn ellers. Null kvalme, ikke trøtt, ingen ømhet i pupper eller mage osv.

Men etterhvert kom jo noe, men hadde et suuuupert svangerskap :)

Skrevet

HeHe IkkEeJ Flinnkk Til å Skrive rett hElleeR. Kan mange TegnesettiiNger ::?? `)hEgA(...

 

Flott for deg at du er såpass iNNtteLLIggent at du kan å lese DA!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...