Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Har man samme timelønn på det som man har ellers? Bare lurer litt for fikk utbatalt overtida mi fra forrige jobben i dag og syntes kanskje det var litt lite... Overtid må vi egentlig ta som avspasering, men jeg fikk ikke gjort det siden kontrakta gikk ut og jeg var sykmeldt...
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Ja, du har samme timelønna, men hvis du ikke har fryktelig mange timer overtid på samme uke, er det jo 50% av den vanlige timelønna de legger på overtidstimene.. Husker ikke hvor mange timer overtid du må ha før det blir 100%
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå