Gå til innhold

Ang. overtidsutbetaling...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har man samme timelønn på det som man har ellers? Bare lurer litt for fikk utbatalt overtida mi fra forrige jobben i dag og syntes kanskje det var litt lite...

 

Overtid må vi egentlig ta som avspasering, men jeg fikk ikke gjort det siden kontrakta gikk ut og jeg var sykmeldt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du har samme timelønna, men hvis du ikke har fryktelig mange timer overtid på samme uke, er det jo 50% av den vanlige timelønna de legger på overtidstimene.. Husker ikke hvor mange timer overtid du må ha før det blir 100%

Skrevet

Okei, takk for svar:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...